הרמת עפעפיים ללא ניתוח – טיפול יעיל לשיפור מראה העיניים

תוכן עניינים

לאורך השנים, עור הפנים נעשה רופף יותר באזורים שונים וסימני הגיל עושים את שלהם. אחד האזורים הידועים שבהם חלים תהליכים אלו, הוא אזור העפעפיים. עם השנים, השינויים בעפעפיים העליונים יוצרים מראה 'עייף' יותר והדבר עלול להוביל לאי נוחות ולדימוי עצמי נמוך. עד השנים האחרונות, הפתרון לבעיות אלה היה ניתוח עפעפיים – פרוצדורה פולשנית הדורשת תקופת החלמה.

מהיום - עוברים הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הכירו את Plexr: מכשור מתקדם הנפוץ באירופה ומצוי בישראל במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני. מכשור זה מצוין למספר פרוצדורות רפואיות ובהן טיפול בקמטים. המכשיר עצמו אלחוטי, אגרונומי ונעשה בסטנדרטים גבוהים במיוחד, על מנת לספק פתרונות רפואיים מצוינים.

באמצעות מכשור זה, ניתן לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח בקלות וללא צורך בהכנה או בזמן התאוששות. מדובר בסדרת טיפולים קצרה בת 2-3 מפגשים בדרך כלל, אחת לחודש. הטיפול עצמו אורך כ-10 דקות בכל עין. הוא אינו דורש הכנה כלשהי ולאחריו ניתן לחזור לשגרה מלאה.

מה מבוצע בטיפול?

הרמת עפעפיים ללא ניתוח מבוצעת כאמור ללא הכנה: אין צורך בהרדמה או בזריקות כלשהן. כחצי שעה לפני תחילת הטיפול מבצעים מריחה של קרם Emla לאלחוש מקומי, כדי שהמטופלת לא תרגיש חוסר נוחות כלשהי בעת ביצוע הטיפול. באמצעות הידית מבוצע שימוש באנרגיית פלזמה המאדה את עודף העור ופועלת על שכבת האפידרמיס בלבד (שכבת העור החיצונית ביותר). בימים שלאחר הטיפול, הגוף ירפא את המקום. הטיפול מביא לקיצור התאים האלסטיים (פיברובלסטים) וכך נוצר אפקט המתיחה.

מידע על אנרגיית פלזמה

אנרגיית פלזמה, שמשמשת אותנו בטיפולי הרמת עפעפיים לא ניתוחיים, מקצרת או מאדה את שכבת העור העליונה. כשהטיפול נעשה ונקודות בשכבת העור העליונה מתאדות, הדבר ממריץ ייצור של קולגן ואלסטין באזור, החיוניים למיצוק ולגמישות העור. כך בדיוק העור העדין שבעפעפיים עובר הידוק והתחדשות הדרגתיים, ומטיפול לטיפול הוא ייראה חלק יותר.

אחד היתרונות בטיפול באמצעות אנרגיית פלזמה, הוא ההתמקדות בשכבה ספציפית בעור, מבלי להסב נזק כלשהו לרקמות שמסביב. לכן, כאשר רופא מנוסה משתמש בה, הדבר מאפשר להגיע לתוצאות נהדרות, מבלי להזדקק לניתוח.

מי יכול לעבור טיפול להרמת עפעפיים ללא ניתוח?

נשים (וגם גברים) המרגישים כי מראה העפעפיים אינו כבעבר, וכי כל מבט במראה מניב מראה כבוי ועייף, מוזמנים להגיע לייעוץ במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני כדי לבחון את ביצוע הטיפול. בדרך כלל, גיל המינימום של המטופלות הוא בעשורים הרביעי והחמישי, אך הדבר משתנה מאישה לאישה.

האם הטיפול יכול להחליף ניתוח?

הרבה מהשאלות שמגיעות אלינו למרכז הרפואי לבריאות העור, נוגעות למידת ההשפעה של הטיפול, ותוהות אם טיפול באמצעות מכשיר ה-Plexr מונע או לכל הפחות דוחה ניתוח. התשובה היא שבחלק מהמקרים, כן – ניתן לדחות ניתוח הרמת עפעפיים או להימנע ממנו, אך הדבר תלוי מאוד במצב המטופל/ת.

ישנם מצבים שבהם הטיפול אינו מעניק את המענה הנדרש עבור המטופל/ת, וכי יש צורך בפרוצדורה מורכבת ואגרסיבית יותר. בדרך כלל מדובר במצב שבו שדה הראייה נפגע בשל צניחת העפעפיים וקיימים עודפי עור משמעותיים. בדיוק בשל כך, אנחנו ממליצים להגיע לייעוץ לפני טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח ולקבל את כל הפרטים.

ייעוץ ראשוני לפני הרמת עפעפיים ללא ניתוח

אנו במרפאת ד"ר יאיר גילוני, מבינים שכל מקרה ומקרה הוא ייחודי ולכן מבקשים להגיע למרפאה כדי לבחון את מצב העפעפיים. חשוב להגיע לקליניקה ולא להסתפק בשליחת תמונה או סרטון וידאו, לא רק כדי להתרשם מהמצב באופן יסודי ומעמיק, אלא כדי לתת את מלוא תשומת הלב לכל מטופלת ומטופל.

בייעוץ הראשוני נספק לכם מידע מפורט על הרמת עפעפיים ועל מספר הטיפולים הצפוי, שגם הוא יכול להשתנות ממקרה למקרה. כמו כן, ייעשה תיאום ציפיות לקראת הטיפולים, כדי שלכם יהיה ברור לאיזו תוצאה לצפות. אנחנו ממליצים להגיע עם מספר שאלות מראש, וד"ר גילוני ישמח להשיב עליהן בפירוט. 

מחיר נמוך יותר בהשוואה לניתוח

נכון לשנת 2023, מחירו של ניתוח הרמת עפעפיים הוא כ-10,000 ש"ח ויותר (עלות משוערת). בטיפולים במרכז הרפואי לבריאות העור, המחיר ייקבע לאחר שבודקים את המצב של המועמד/ת לטיפול. יש מקרים שבהם טיפול יחיד יספיק כדי להשיג את התוצאה הרצויה ויש מקרים שבהם יידרשו עוד שני טיפולים. על כל פנים, בין אם מדובר בטיפול בודד ובין אם שלושה, המחיר נמוך באופן משמעותי מניתוח.

חשוב שתדעו כי תוצאותיה של הרמת עפעפיים ללא ניתוח יחזיקו מעמד זמן רב, אבל עשויות להיות זמניות יותר בהשוואה לניתוח. בשורה התחתונה, יש המון יתרונות שעולים על החסרונות – גם כשמגיעים לעניין המחיר.

המיומנות הנדרשת בטיפול

אין צורך להרחיב בחשיבותו של מראה העיניים. כאשר העיניים נראות עייפות ובעלות עודפי עור, עולה הצורך האסתטי לטפל בבעיה. ייתכן שתיתקלו בהצעות שיווקיות מעניינות, אבל חשוב מאוד לוודא שתי נקודות: הראשונה היא מי מטפל בכם. אל תוותרו על טיפול להרמת עפעפיים ללא ניתוח, המבוצע על ידי רופא בעל ניסיון בתחום. בהיבט זה, ד"ר יאיר גילוני נחשב לאחד הרופאים המנוסים והוותיקים בתחום, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

הנקודה השנייה היא הטכנולוגיה והמכשור שבהם מבוצע שימוש בטיפול. אין ספק כי לטכנולוגיה יש משמעות גדולה באפקטיביות של הטיפול. וכאן ה-Plexr נכנס לתמונה, כמכשיר אמין ויעיל מאוד. המכשיר מאושר על ידי ה-CE האירופי ומשרד הבריאות הישראלי ולכן בטוח מאוד לשימוש, במיוחד בטיפול באזור רגיש כמו העיניים.

לא מתפשרים על רופא מנוסה

הרמת עפעפיים ללא ניתוח הוא טיפול שהחל להיות מדובר בישראל בשנים האחרונות, בשל מקרים מוצלחים רבים שבהם מטופלות ומטופלים הגיעו לתוצאות נהדרות מבלי שהיו צריכים לעבור פרוצדורה פולשנית – וזאת בזכות מספר טיפולים בלבד. ככל שהשיח סביב הטיפול גדל, כך גם החלו רופאים להתעניין בו – אך גם קוסמטיקאיות.

בהקשר זה, חשוב לציין כי הטיפול מבוצע באמצעות אנרגיית פלזמה – ורק רופאים מורשים להשתמש במכשור הפועל באנרגיית פלזמה, ודאי שלא קוסמטיקאיות. שימוש לא נכון ולא אחראי באנרגיה זו הוא מסוכן ועלול להוביל לנזק למטופל/ת. כמו כן, ישנם מכשירים רבים הנרכשים על ידי קוסמטיקאיות במחיר מופחת, ללא האישורים המחמירים. מכשיר ה-Plexr שבו אנו משתמשים מאושר על ידי ה-CE האירופי ובטוח לשימוש.

סיכום - היתרונות של הטיפול מול ניתוח הרמת עפעפיים

ניתוח עפעפיים הוא פרוצדורה שמצריכה הכנה (שכן מדובר בניתוח לכל דבר) וכמובן זמן התאוששות שאורך עד כמה חודשים. בטיפול החדשני, אין הכנה ואין תקופת החלמה!

אחת מתופעות הלוואי האפשריות בניתוח היא אסימטריה בין העפעפיים. מכיוון שהטיפול החדשני אינו פולשני, אין אסימטריה: הרופא המטפל מבצע את אותה הפרוצדורה בשתי העיניים.

 מכיוון שבטיפול החדשני אין חתכים, אין צלקות כלשהן או הצטלקות יתר (קלואיד), דבר שעלול להתרחש בניתוח.

כאמור, אין צורך בהרדמה או בהזרקה של חומר כלשהו, לעומת ניתוח, בו זריקת ההרדמה הכרחית.

אחד היתרונות המרכזיים בטיפול זה הוא מחירו, שמגיע לכחצי ממחירו של ניתוח!

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

פוסטים אחרונים בנושא

דילוג לתוכן