פילינג לפנים – פילינג בינוני

גם אתם רוצים להביט במראה ולראות את עור הפנים שלכם ללא כתמים, נקי וצעיר יותר? כיום זה אפשרי באמצעות טיפול פילינג לפנים. ישנם מספר סוגי פילינג, ואחד מהם הוא פילינג בינוני בטכנולוגיית TCA המבוצע על ידי ד"ר יאיר גילוני.

למה פילינג ולא מתיחת פנים?

כולנו מכירים את השיטות השונות לטיפול בנזקים שעל העור, המצטברים עם השנים. אחת האפשרויות היא ניתוח מתיחת פנים. פרוצדורה זו נחשבת למורכבת, ובנוסף הכתמים שנמצאים על העור אינם נעלמים בה. כאשר מבוצע פילינג בשיטת TCA, ישנה התחדשות של תאי העור. הכתמים שעל העור נעלמים והעור הופך לרענן ולצעיר יותר.

מהו פילינג בינוני לפנים?

פילינג בטכנולוגיית TCA הוא פילינג שבו נעשה שימוש בכימיקלים לחידוש העור. הטיפול נעשה על ידי מריחת שכבה של חומצה טריכלורואצטית על הפנים שמטרתה להסיר את השכבה החיצונית של העור. הפעולה גורמת לתאי עור חדשים לשגשג ולצאת החוצה, במקום השכבה החיצונית שהוסרה. פילינג בינוני בטכנולוגיה זו נמצא יעיל בסיוע בטיפול בנזקי שמש, בקמטים בפנים, בגוון עור לא אחיד ובמומים שונים הקשורים לפיגמנטציה.

מה ההבדל לעומת סוגי פילינג אחרים?

ישנם סוגי פילינג שונים הנחשבים לקלים יותר ופחות, בהתאם למרכיבים שלהם ולעומק שלהם. פילינג לפנים בשיטה זו נחשב לקל עד בינוני. השימוש בחומצה טריכלורואציטית יכול להועיל לאנשים שסובלים מקמטים, משינויי פיגמנטציה ומפגמים נוספים בעור. אמנם הטיפול המבוצע בשיטה זו הוא בדרך כלל פילינג לפנים, אך ניתן להשתמש בה גם לצורך פילינג לצוואר או לכל חלק בגוף הנחשף אל השמש.

בהשוואה לסוגי פילינג אחרים, פילינג בינוני נחשב לאופציה העדיפה בטיפול באזורים מוגבלים, כמו סביב הפה והעיניים. נוסחת ה-TCA הייחודית גורמת לאפקט הלבנה מופחת בהשוואה לפנול. זו גם הסיבה שרופאים רבים מעדיפים להשתמש בשיטה זו לביצוע פילינג בפנים עבור מטופלים בעלי גוון עור כהה.

איך מבוצע טיפול פילינג לפנים בשיטה זו?

הרופא המטפל יבחר את השילוב הטוב ביותר בין החומרים לביצוע הפילינג – החומרים יותאמו לכל מטופל ומטופלת באופן אישי. מריחת החומר נעשית באמצעות ספוג, כרית כותנה או צמר גפן עדין. מריחת החומר תיעשה באזורים שסוכמו מבעוד מועד, או על כל הפנים, כמובן תוך הימנעות ממגע בעיניים, בגבות ובשפתיים.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן