יאיר גילוני
יאיר גילוני

מחקר: המסת שומן בקור – הטכנולוגיה הטובה והיעילה ביותר

המסת שומן נחשבת לשיטה יעילה ולא פולשנית להיפטר ממצבורי שומן עיקשים בקלות וביעילות. עם זאת, כיום ישנם מכשירים רבים הפועלים בשיטות שונות להמסת שומן. איזו מהשיטות היא הטובה ביותר?

חברת LipoAdvisor הבלתי תלויה, ביצעה מחקר השוואתי בין אלטרנטיבות שונות להמסת שומן, והגיע למסקנה כי המסת שומן בקור היא השיטה הטובה ביותר והיעילה ביותר להצרת היקפים!

המסת שומן בקור - ד"ר יאיר גילוני

המחקר, שארך חודשים ארוכים, השווה בין חמש שיטות:

  • המסת שומן בקור – הנקראת "קריוליפוליזיס".
  • iLipo – סדרת טיפולים בלייזר.
  • Thermage – טכנולוגיה הפועלת בגלי רדיו.
  • Zerona – טכנולוגיית לייזר.
  • VelaShape – הפועלת באמצעות אינפרא וגלי רדיו.

המחקר התבסס על תגובות סובייקטיביות של מאות אנשים שהתנסו בכל אחת מהטכנולוגיות וחוו את דעתם על מספר מאפיינים. חוות הדעת תורגמו לערכים מספריים ולבסוף בוצע סיכום של הנתונים כדי לדעת איזו מהטכנולוגיות השונות נחשבת לטובה ביותר. התכונות שנבדקו הן שביעות רצון כללית, תופעות לוואי, יעילות, עלות ורמת הידוק עור.

ד"ר יאיר גילוני - המסת שומן בקורמהנתונים עולה כי המסת שומן בקור (קריוליפוליזיס) נמצאת במקום נמוך מבחינת תופעות לוואי. שביעות הרצון הכללית של מאות המתנסים בשיטה במחקר, הייתה מקסימלית וזכתה לציון 10. במדד היעילות, שהוא אחד החשובים ביותר במחקר, המסת שומן בקור ניצחה ובגדול את השיטות האחרות, בפער ניכר. גם מבחינת עלות, לא מדובר בטכנולוגיה יקרה בהשוואה לאחרות. בסיכום, קיבלה הטכנולוגיה את הציון הגבוה ביותר וזכתה בתואר "השיטה הטובה ביותר לשנת 2013".

היתרונות הגדולים בטכנולוגיה החדשנית

אין ספק שהמסת שומן בקור נחשבת למילה האחרונה בתחום המסת השומן והיא צוברת תאוצה במדינות מתקדמות. גם אתם יכולים ליהנות מהטכנולוגיה היעילה ומהיתרונות שלה – הטיפול נטול כאב, אינו פולשני, ניתן לחזור לפעילות מלאה אחריו ולהמשיך בשגרת היום.

צרו קשר עם מרפאתו של ד"ר יאיר גילוני כדי לקבל פרטים על הטיפול.

צפו בד"ר גילוני מסביר על הטיפול:

דילוג לתוכן