עיבוי ועיצוב שפתיים

לא כולן נולדו עם השפתיים המושלמות אבל היום, בזכות הרפואה הפלסטית, הטכנולוגיה המשופרת והמחירים הנוחים, כל אחת יכולה לעבות את השפתיים שלה ולהשיג את המראה שתמיד חלמה עליו! 

מדוע נשים עושות עיבוי שפתיים?

שפתיים, גם אם לא שמים לב לכך , הן האיבר המרכזי בפנים ושפתיים אשר התואמות למראה הפנים יכולות ליצור מראה של מבנה סימטרי, לייפות באופן כללי את מראה הפנים ולמשוך תשומת לב חיובית בעזרת המלאות והבשרנות שלהן. נשים רבות לא התברכו בשפתיים מלאות ולכן מומלץ עבורן טיפול של עיבוי ועיצוב שפתיים. הליך זה הפך לטיפול אסתטי מבוקש מאוד. נשים רבות בגילאים שונים מעוניינות לעצב את השפתיים שלהן ולשפר את המראה. ישנן שתי סיבות לעיבוי שפתיים, לנשים שאין להן שפתיים או בעלות שפתיים דקות במיוחד והן רוצות לעבות אותן או נשים המעוניינות להדגיש את השפתיים שלהן ולתת נפח גדול יותר.

האם יש נשים שאינן יכולות לעבור טיפולי עיבוי שפתיים?

נשים בעלות גידול סרטני, או כאלה העוברות טיפול כימי, לא יכולות לעבור עיבוי שפתיים.

האם יש טווח גילאים מסוים?

טווח הגילאים לעבור עיבוי שפתיים הוא החל מגיל 17.

עיבוי השפתיים ועיצובם נעשה על ידי שני סוגים של חומרים:

  • חומרים זמניים: חומצה היאלורונית – אלה חומרים הנספגים תוך שנה. ההזרקה בד"כ בפגישה אחת עד שתיים. התוצאה מיידית ויפה. תופעות לוואי כגון שטף דם ונפיחות החולפים תוך מספר ימים. החומרים בטוחים ביותר.
  • חומרים קבועים:  סיליקון – מדובר בשמן טהור המוזרק במנות קטנות(מיקרו טיפות) ב 5-6 פגישות בהפרשים של 2-3 שבועות בין הזרקה להזרקה.טכניקת ההזרקה והכמויות הקטנות אלה מונעים את תופעות הלוואי העלולות להופיע בהזרקת סיליקון. חשיבות רבה שהטיפול יבוצע על ידי רופא בעל נסיון רב בהזרקת סיליקון.

שאלות נפוצות

את התוצאה ניתן לראות החל מהזרקה השלישית. הסיליקון מעורר את הגוף לייצר סביבו רקמת חיבור וגורמת לעיבוי האזור בו היא מוזרקת. את הסיליקון אין אפשרות להוציא ולכן התוצאה לצמיתות.

עדיף להזריק חומרים זמניים מכיוון שהתוצאה מיידית. ב99% מהמקרים אין תופעות לוואי. בחומר קבוע (סיליקון) קיימות תופעות לוואי קשות יותר, להצלחת טיפול יש צורך ב5 פגישות אחת לשלושה שבועות. במקום שהוזרק סיליקון אין אפשרות להזריק חומר אחר.

מדובר על שתי פגישות, שבועיים בין פגישה לפגישה. ניתן לראות את התוצאה הסופית לאחר הפגישה השנייה.

היתרונות של חומצה היאלורונית הם שמדובר בתוצאה מיידית. במקביל ניתן למוסס אותה או להוסיף חומר במידה ולא מרוצים.

אין חובה במשחות בזמן טיפולים. במידה ומטופלת רוצה שימוש במשחה מאלחשת יש למרוח אותה חצי שעה לפני הטיפול ואז להזריק.

אין בעיה עם כל איפור שהוא, גם לא עם אודם. ניתן להתאפר כחצי שעה לאחר הטיפול.

היתרון הגדול של הטיפול בעזרת הקנולה הוא שאין מספר דקירות. בטיפול בקנולה מגיעים לתוצאות הרצויות בדקירה אחת או שתיים בטיפול.

רוב תופעות הלוואי הן זמניות וחולפות לבד. כמו למשל נפיחות ואדמומיות. במידה והתוצאה לא רצויה אז ניתן למוסס את החומצה באופן מיידי. גם שטף דם הוא תופעת לוואי שכיחה שהיא חלק מהטיפול וחולפת בתוך מספר ימים.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן