המסת שומן בקור – הצרת היקפים: טיפול אחד בלבד – CoolSculpting

חושבים על הצרת היקפים והיפטרות מהשומן המיותר? אם חשבתם שעל מנת להיפטר מהשומן האזורים מסוימים בגוף, יש צורך בניתוח – תחשבו שוב – כי כיום, במקרים רבים, אין צורך בניתוח!

באמצעות טיפול אחד ולא פולשני להמסת שומן בקור, ניתן להגיע לתוצאות טובות במיוחד בכל הקשור להצרת היקפים. זהו הטיפול הלא פולשני היעיל ביותר כיום, הניתן במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני. המכשור האמריקאי הנמצא במרפאה הוא המתקדם ביותר בעולם כיום, ומעניק ביטחון בביצוע הטיפול הן לרופא המטפל והן למטופלת.

מה היא המסת שומן בקור בטיפול אחד לצורך הצרת היקפים?

המסת שומן בקור במכשור של CoolSculpting נחשבת כיום לשיטה יעילה ולא פולשנית לצורך הצרת היקפים, המסייעת להיפטר ממצבורי שומן עיקשים בקלות וביעילות. למעשה, שיטה זו היא המובילה מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר שאינן פולשניות, הקיימות כיום (גלי רדיו, לייזר וכדומה). בעקבות ההצלחה הגדולה בטיפולים במרפאתו, מציג ד"ר יאיר גילוני את המכשיר המשוכלל ביותר הקיים כיום בתחום, שמייעל את המסת השומן עוד יותר.

עד כה, כדי להשיג הצרת היקפים בשיטה זו, על המטופלים היה לעבור סדרת טיפולים קצרה בהפרשים של כמה שבועות. בהמשך, פותחו מכשירים המאפשרים את ביצוע הטיפול על ידי יניקת האזור המטופל בכמה טיפולים, אך החידוש במכשיר המתקדם והחדיש הוא שניתן להיפטר ממצבורי השומן המיותרים בטיפול אחד בלבד או לכל היותר בשניים – ולא בסדרת טיפולים.

האם המסת שומן בקור היא שיטה מוכרת בעולם?

השיטה צוברת פופולריות רבה ברחבי העולם, במיוחד במדינות מתקדמות כמו ארצות הברית ומדינות אירופה. למעשה, כיום המסת שומן בקור נחשבת למילה האחרונה בקרב השיטות הלא פולשניות להיפטרות ממצבורי שומן מיותרים.

האם המסת שומן בקור יעילה עבור הצרת היקפים בהשוואה לשיטות אחרות לא פולשניות?

במחקר בלתי תלוי שהשווה בין מספר טכנולוגיות לא פולשניות כבר בשנת 2013, נמצא כי המסת שומן בקור (קריוליפוליזיס) היא היעילה ביותר בהשוואה לשיטות אחרות, ובפער ניכר. שביעות הרצון הכללית של מאות המטופלים במסגרת המחקר הייתה מקסימלית וזכתה לציון 10. טכנולוגיית הצרת היקפים בקור קיבלה את הציון הגבוה ביותר וזכתה בתואר "השיטה הטובה ביותר".

מהם יתרונות השיטה?

להמסת שומן בקור יתרונות רבים, מהם נהנים אלפי המטופלים בשיטה ברחבי העולם. גם אתם יכולים ליהנות מהטכנולוגיה היעילה ומהיתרונות שלה:

  • הטיפול נטול כאב
  • הטיפול אינו פולשני
  • הטיפול ללא תופעות לוואי
  • הטיפול לא מצריך הכנה מיוחדת
  • אין מגבלות לאחר הטיפול – ניתן לחזור לפעילות מלאה ולהמשיך בשגרת היום.

השוואה לשיטות המסת שומן אחרות

  • אין צורך בהרדמה וטיפול המסת שומן בקור מבוצע במרפאה, ולא בחדר ניתוח.
  • אין פגיעה או השפעה על תאים אחרים או רקמות שונות בגוף, מלבד על תאי השומן.
  • אין צורך ללבוש מחוך לחץ בתום הטיפול (אם הוא מבוצע באזור הבטן).

מה הוא משך הטיפול וכיצד הוא מתבצע?

משך הטיפול הוא כשעה אחת לרוב, ותוצאות הטיפול הסופיות מתקבלות כשלושה חודשים מיום הטיפול. ביום הטיפול מגיעה המטופלת לקליניקה, מקבלת הסבר קצר על הטיפול ולאחר מכן הוא מבוצע: האזור המטופל 'נשאב' אל תוך ידית הטיפול הייחודית לו ומקורר במשך כשעה. ניתן לבצע את הטיפול באזורים שונים בגוף, למשל: בטן, ירכיים פנימיות, מותניים, זרועות וכדומה, כאשר לאחריו – משוחררת המטופלת להמשיך בשגרת יומה!

בדרך כלל, הציפייה היא לעד 25 אחוזים הפחתת שומן באזור המטופל. בתהליך הטיפול, תאי השומן נהרסים מהטמפרטורה הנמוכה, מומסים ומורחקים מהגוף באמצעות מחזור הדם ומערכת הלימפה.

במהלך הטיפול ולאחריו, מתרחשים השלבים הבאים (מפורטים מעלה):

  • קירור אזור הטיפול מביא לטמפרטורה הגורמת לפגיעה בתאי השומן.
  • השומנים שנפגעו עוברים התגבשות ('קריסטליזציה') בטמפרטורות חמות.
  • בשבועות שלאחר המסת שומן בקור עוברים תאי השומן שנפגעו תהליך של הסרה מהגוף.
  • בעקבות הסרת תאי שומן מהגוף, קטנה שכבת השומן משמעותית.
  • המשמעות – הצרת היקפים שמושגת באזור הטיפול.

בדרך כלל, הציפייה היא לעד 25 אחוזים הפחתת שומן באזור המטופל. בתהליך הטיפול, תאי השומן נהרסים מהטמפרטורה הנמוכה, מומסים ומורחקים מהגוף באמצעות מחזור הדם ומערכת הלימפה.

שאלות נפוצות

השומן המומס אינו מעלה את רמת השומנים. נעשו בדיקות רבות בנושא זה ולא נמצאו שינויים בערכי השומנים בדם. מעבר לכך, נעשו בדיקות על אנשים הסובלים מרמת שומנים גבוהה ואשר עברו את הטיפול, ולא נצפו כל שינויים בערכי השומן בדם, או שינויים ברקמת הכבד.

מיד אחרי הטיפול, העור באזור אדום ומעט נפוח, אבל מיד לאחר עיסוי קל, הנפיחות יורדת והאודם נעלם בתוך דקות עד כמה שעות. הקור פוגע רק בתאי שומן ולא באלמנטים אחרים, כגון עצבים, כלי דם ושרירים. מעבר לכך, הליך המסת השומן הוא בסך הכל כסנטימטר מתחת לעור, ובשכבה זו אין אלמנטים הנחשבים חיוניים.

ישנו הבדל מהותי בין ירידה במשקל לבין המסת שומן בקור המובילה להצרת היקפים. ירידה במשקל מביאה להקטנה של תאי השומן, אבל מספרם נותר זהה. בהמסת שומן, מספר תאי השומן פוחת באזור הטיפול – כשאלו אינם קיימים, הם לא יכולים להיות גדולים יותר. יש לציין כי ברגע שתאי השומן נהרסים, התוצאה המתקבלת היא לצמיתות.

אורך מרבית הטיפולים באזורים השונים, הוא כשעה אחת. במהלך השעה הזו, המטופלות והמטופלים יכולים לנוח, לצפות בטלוויזיה, לקרוא או להתעסק במכשיר הסלולרי שלהם. ייתכן כי יהיה צורך לעבור טיפול פעם נוספת להשגת תוצאות טובות עוד יותר, זאת לאחר התייעצות ותיאום עם הרופא המטפל.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן