פילינג עמוק

מתגעגעים לעור חלק, צעיר, רענן ונקי מכתמים וקמטים? היום כבר לא צריך לעבור ניתוח על מנת למתוח את הפנים, ובעזרת השיטה החדשנית פילינג עמוק, ניתן לקבל את אותן התוצאות!

מהו פילינג עמוק?

החל משנות העשרים של חיינו מצטברים חטטים בעור שהם תוצר של פצעי בגרות וכתמי פיגמנטציה למיניהם כתוצאה של חשיפה לשמש לרבות כתמים חומים ובולטים. אילו הולכים ומחמירים ועליהם נוספים קמטים הבאים עם הגיל. הפילינג העמוק יעיל לטיפול בתופעות אילו, לעיתים אף יותר מניתוח מתיחת פנים. הטיפול המיועד לנשים המעוניינות בחידוש עור הפנים. הטיפול עצמו נמשך כשעה ובמהלכו נמרח חומר על הפנים, המסיר את השכבות העליונות והחיצוניות של העור, שנפגעו עם השנים. המטופלת נותרת להשגחה בבית החולים ולאחר מכן משוחררת לביתה למשך כשבוע של החלמה.

כיצד עובדת שיטת הפילינג העמוק?

פרוצדורת הפילינג העמוק הינה פרוצדורה אסתטית, המצעירה את עור הפנים בעשר שנים לפחות. היא נעשית בחדר ניתוח תחת טשטוש, על ידי מריחת חומר על הפנים, הממיס את שכבת העור החיצונית ומביא לשגשוגם של תאים חדשים בעור ובכך למעשה נוצרת מעין מתיחה המטפלת בצניחה קלה או עור פגום. בתום ההליך מכוסה העור בפלסטרים ולאחר 24 שעות משוחררת המטופלת לביתה למנוחה של שבעה ימים, במהלכם נוצר תהליך התחדשות העור.

מתי ניתן לראות תוצאות?

לאחר שמונה ימים אלו, מתקבל עור רענן, הנקי מקמטים וכתמים – עור חדש לגמרי למעשה. בנוסף לכל אילו, הליך זה משפר אף את הטונוס של העור, מה שמביא להתרוממות העור ושינוי באלסטיות שלו ויוצר גם את המתיחה הקלה בעור לצד שיפור מראהו.

למי מתאים הטיפול?

הפילינג העמוק טוב למטופלות שעורן הוא בהיר. אינני מבצע תהליך זה לבעלות כהות עור, היות וסיבוכים כמו שינויים בצבע העור , אופייניים יותר לבעלות עור כהה. עבור אילו בעלות העור הבהיר-  מדובר בשיטה מצוינת שתוצאותיה מניבות שיפור דרמטי ומהן ניתן ליהנות לאורך זמן – בין עשר לשתים עשרה שנים (פרק זמן ממושך יותר לעומת תוצאותיו של ניתוח פלסטי).

במה שונה הפילינג העמוק ממתיחת פנים?

טיפול זה של פילינג לפנים, בניגוד למתיחת פנים, מחייה את העור מחדש וגורם למרקם העור להשתנות. הכתמים שנמצאים על הפנים פשוט נעלמים והעור הופך לרענן יותר. פילינג עמוק גם גורם למתיחת פנים קטנה, שמכונה "מיני ליפטינג".

מהם יתרונות טיפול פילינג עמוק?

  • הפילינג העמוק מחדש את פעילות תאי העור על ידי המסת שכבתו החיצונית.
  • הפילינג העמוק הינוי הליך קצר המבוצע בחדר ניתוח תחת טשטוש וההחלמה ממנו אורכת 8 ימים.
  • פעולתו של הפילינג העמוק יעילה עבור בהירות עור להצערת עורן, הסרת קמטים וכתמים ופגמי עור.
  • הליך הפילינג העמוק יוצר אף שינוי לטובה באלסטיות של העור וכך נוצרת מתיחה של העור.
  • הפילינג העמוק מספק תוצאות טובות לטווח ארוך, לעומת פרוצדורות אחרות לחידוש העור.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן