יאיר גילוני
יאיר גילוני

לפני ואחרי – טיפול אחד באמצעות Plexr העלים את הפיברומה

פיברומה היא הסתיידות של עור הגדל במקום מסוים בגוף, כתגובה לחתך כלשהו בו ולצלקת. לעתים, צלקת הנעשית על העור גדלה למצב של פיברומה, מה שיוצר מראה שאינו אסתטי וגם ברוב המקרים אי נוחות. אל מרפאתי מגיעות נשים רבות המעוניינות במראה אסתטי וצעיר, והן נהנות ממספר פתרונות, דוגמת מילוי קמטים בפנים, מילוי כפות ידיים, מתיחת פנים בחוטים ועוד. עד לפני מספר חודשים, טיפול בפיברומות היה מורכב יחסית, אך כיום באמצעות המכשור המצוי במרפאה, ניתן לבצע טיפול זה וטיפולים אחרים, ביעילות.

במקרה שלפניכם ניתן לראות פיברומה באזור האוזן שנוצרה כתוצאה מעגיל שהיה במקום. הצלקת שנוצרה התפתחה לכדי נגע שאינו אסתטי, ומספר רופאים שבחנו את המצב, בחרו שלא לטפל במקום, מהחשש שתצמח פיברומה חדשה וגדולה יותר. האישה שהגיעה אל מרפאתי נהנתה מטיפול באמצעות מכשיר ה-Plexr, המסייע במתן פתרון למגוון בעיות עור.

טיפול בפיברומה באוזן באמצעות Plexr
טיפול בפיברומה באוזן באמצעות Plexr

במקרה זה נעשה שימוש באנרגיית הפלזמה בה פועל המכשיר המתקדם, ולאחר דקות אחדות הסתיים הטיפול והפיברומה הוסרה לגמרי – ללא הרדמה, ללא כאבים – והמטופלת פנתה לעיסוקיה והמשיכה את יומה כרגיל וללא מגבלות.

על מכשיר ה-Plexr המתקדם

ד"ר גילוני מציג את הידית באמצעותה מבוצע הטיפול
ד"ר גילוני מציג את הידית באמצעותה מבוצע הטיפול

המכשור המתקדם שנמצא באופן בלעדי במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, מאפשר טיפול בפיברומות באזורים שונים בפנים (כולל במרכז הפנים) ובגוף, בתוך דקות אחדות ובהגעה אחת. הטיפול הקצר והיעיל מחליף את הפרוצדורות הפולשניות, החתכים, הצלקות והתפרים שנדרשים בדרך הקונבנציונלית.

מכשיר ה-Plexr מאפשר בנוסף טיפול בבעיות עור שונות, למשל: קמטים מעל השפה המכונים 'קמטי עישון'. בקמטים אלו בעייתי מאוד לטפל בדרכים המקובלות, כמו מילוי קמטים, ולכן המכשיר החדיש מספק מענה מצוין. כמו כן, הציוד מאפשר הרמת עפעפיים ללא ניתוח באופן יעיל, חוסך את הפרוצדורות הפולשניות – והתוצאות נשמרות לאורך זמן.

דילוג לתוכן