מילוי כפות ידיים | הצערת כפות ידיים

יום, טיפולי הזרקת מילוי לפנים הפכו לנפוצים מאוד בעולם, וגם בישראל. נשים רבות מבינות כי כיום על מנת להשיג מילוי נפח באזור הפנים, ניתן לוותר על ניתוח וליהנות מטיפול קצר ונקודתי, למראה עור צעיר יותר. מלבד הזרקות מילוי לפנים, ניתן לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח, באמצעות חוטים, כך שהפרוצדורה הפולשנית למתיחת פנים אינה נדרשת בחלק גדול מהמקרים.

בדומה להידלדלות אזור הפנים כתוצאה מירידת נפח והיעלמות שומן, קיימים תהליכים דומים באזורים שונים בגוף, בהם אזור כף היד. נשים רבות מעידות כי כפות הידיים שלהן בגיל מבוגר אינן נראות כמו בשנים עברו, בעקבות פיגמנטציה ו/או הידלדלות שלהן המבליטה את העצמות והוורידים. למעשה, מדובר בהיעלמות של השומן התת עורי שיוצר את המראה המבוגר.

מילוי כפות ידיים – למראה צעיר

הטיפול האידאלי שניתן לבצע בנשים הוא הזרקת חומר מילוי לכפות הידיים. החומר המוזרק הוא חומצה היאלורונית או רדיאס, באמצעות מחט קנולה. לאחר ביצוע הרדמה מקומית וקלה בכף היד, מבוצעת הזרקת חומר המילוי, חומצה היאלורונית או רדיאס, הממלא את מקומו של השומן החסר ויוצר נפח.

כאמור, מילוי גב כף היד מבוצע באמצעות קנולה, שבניגוד למחט, היא בעלת קצה קהה ומעוגל, ולא חד, בשונה ממחט רגילה. מחט זו מפחיתה באופן משמעותי את הפגיעה ברקמות ונוחה ביותר למטופלות. הקנולה מאפשרת לחדור לאזורים שונים בכף היד מנקודה אחת בלבד, ואין צורך במספר נקודות כדי לבצע מילוי של אזורים שונים בכף היד.

שאלות נפוצות

האם זה כואב?

התשובה היא לא. ההרדמה המקומית הקלה והעובדה שמדובר בנקודה אחת בלבד שדרכה נכנסת המחט, מקלות משמעותית את אי הנוחות למטופלות. לאחר הטיפול, מתבצע עיסוי בכפות הידיים ולא נדרשת תקופת החלמה כלשהי, שכן התוצאות מיידיות.

לכמה זמן התוצאות נשמרות?

הזרקת חומר המילוי נשמרת כשנה אחת, שבה ניתן ליהנות ממראה כפות ידיים צעיר ונאה.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן