טיפול בקמטי עישון מעל השפה העליונה

כולנו מכירים את הקמטים האלו המופיעים אצל נשים, ובעיקר המעשנות שבהן: מדובר בקמטים המופיעים מעל השפה העליונה ויוצרים מעין 'אקורדיון'. עד היום, הרפואה האסתטית נאלצה לספק פתרונות חלקיים לקמטים אלו. כיום, באמצעות מספר טיפולים קטן, ניתן לטפל בבעיה ביעילות באמצעות מכשיר ה-Plexr החדשני הנמצא בישראל באופן בלעדי במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני.

למה הקמטים מופיעים אצל נשים?

'קמטי עישון' המופיעים מעל השפה העליונה, מאפיינים במיוחד נשים, שכן מבנה שריר השפה של האישה שונה מזה של הגבר. כפי שניתן להבין משמם, הקמטים הללו מאפיינים הרבה יותר נשים מעשנות. נשים שקמטים אלו הופיעו אצלן, חשות חוסר נוחות במראה הפנים ובנוסף הדבר עלול להפריע להן בפעולות יומיומיות כמו מריחת אודם (האודם 'צובע' גם את חריצי הקמטים).

עד היום, הרפואה האסתטית נתנה מענה חלקי לקמטי עישון – בין אם על ידי הזרקת מילוי לפנים ישירות אל אזור הקמטים, או על ידי פילינג עמוק, אך ידוע שהפילינג משפיע מעט על אזור זה. לכן, עד היום, מי שהייתה מעוניינת להיפטר מקמטים מעל השפה, כמעט שלא הייתה יכולה.

כיצד מבוצע הטיפול?

הפתרון – טיפול באמצעות מכשיר ה-Plexr הייחודי! את מכשיר ה-Plexr הנמצא באופן בלעדי בישראל במרפאת ד"ר יאיר גילוני, אנחנו כבר מכירים מטיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח. אחת הידיות של המכשיר, מטפלת ב'קמטי עישון' מעל השפה ובאמצעותה ניתן להגיע לתוצאות מצוינות, שאף פרוצדורה לא פולשנית, לא מגיעה אליהן!

בסדרה קצרה בת 2-3 טיפולים בתדירות של אחת לחודש, המכשיר פועל על שני ה'רכסים' התוחמים את הקמט בשני צידיו. הוא מאדה את העור וכך מקצר אותו. מפגישה לפגישה, ניתן לראות את ההטבה במצב הקמטים. לאחר הטיפול, על האישה למרוח מייקאפ במשך כשבוע, ולאחר מכן להשתמש במקדם הגנה.

היתרונות המרכזיים של טיפול ב-Plexr בהשוואה להזרקת מילוי לפנים:

  • התוצאות נשמרות לאורך זמן – טיפול זה מחזיק שנים לעומת מספר חודשים בהזרקות מילוי.
  • טיפול במגוון קמטים – המכשיר החדשני יכול לטפל בקמטים עמוקים ובקמטים שטחיים יותר.
  • אין נפח לשפה – בניגוד לחלק מהזרקות המילוי היוצרות נפח, בטיפול זה השפה לא תקבל נפח כלשהו ולא תושפע.
  • מחיר משתלם – הטיפול ב-Plexr הרבה יותר נמוך מהזרקות, בטווח הארוך.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן