הסרת תגי עור (סרחי עור)

תגי עור / סרחי עור באזור הצוואר

נשים וגברים רבים עלולים להיתקל בסרחי עור (באנגלית: Skin Tag), המכונים 'תג עור' או 'תגית עור'. התגים הם נקודות קטנות ולרוב בעלות גוון חום, הבולטות מעל העור. התגים מגיעים ללא התראה מוקדמת, וגם ללא סיבה כלשהי שעשויה לנבא את הופעתם על העור. זה קורה בדרך כלל כאשר מגיעים לגילאי 50 ויותר, אך יכול להתרחש גם לפני כן.

תגי עור עשויים להופיע ובכמויות גדולות, באזורים שונים בגוף, לדוגמא בצוואר, במחשוף, בבית השחי ובזרועות. ברוב מוחלט מהמקרים מדובר בתגים המהווים נגעים שפירים, שאינם סרטניים, ושגודלם הוא מילימטרים בודדים, או לכל היותר סנטימטר. 

לא מדובר בנגעים שמסבים כאבים כלשהם, אך עם זאת, הם בולטים מעל העור ועלולים להסב אי נוחות על רקע אסתטי בקרב המטופלים, בעיקר כאשר הם מופיעים בכמויות גדולות.

כך נראה תג עור על גבי העור

אנו במרכז הרפואי לבריאות העור בניהולו של ד"ר יאיר גילוני, מעניקים לגברים ולנשים טיפול להסרת סרחי עור / תגי עור, באופן יעיל ומהיר, המאפשר לחזור לשגרה מיד לאחר הטיפול.

למי הטיפול מיועד?

לגברים ולנשים שהופיעו על עורם תגי עור קטנים עם הזמן. בדרך כלל, כפי שציינו, התגים יופיעו בגיל 50 ויותר, אך לחלוטין ייתכן שהם יופיעו מוקדם יותר. בדרך כלל, הטיפול מיועד למי שסובלים מ'מרבדים' של תגים על העור, באופן שעלול להפוך אותם לתופעה לא נעימה אסתטית.

איך הטיפול מבוצע?

הטיפול מבוצע באמצעות מכשיר ה-Plexr המתקדם הפועל באנרגיית פלזמה. לפני ביצוע הטיפול, מבצעים הרדמה מקומית במקום המיועד כדי למנוע אי נעימות, ואז מתחילים לעבור על כל תגי העור באמצעות המכשיר. המכשיר מאדה את הבסיס של כל תג, וכך ניתן פשוט להסיר בטיפול אחד תגים רבים.

האם יש צורך בהתאוששות או תופעות לוואי?

לא. ניתן לחזור לשגרה לאחר הטיפול. כמובן שבנקודות שבהן היו תגי עור וטופלו, ייקח זמן קצר להחלים.

יתרונות הטיפול

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן