השתלת שיער FUE בישראל – אין צורך לנסוע לטורקיה

מאז ומתמיד היה שיער שופע סמל לאידאל יופי מסוים. בעשרות השנים האחרונות, חלק מהגברים (וגם חלק מהנשים) שסבלו מדלילות שיער ומהתקרחויות ברמה כזו או אחרת, חיפשו פתרונות כדי לשמר את שיער ראשם ואף להפוך אותו למלא וחזק יותר. 

המודעות לאידאל היופי הזה תורגמה גם לטיפולים שונים בעשורים האחרונים: בין אם נטילת תכשירים מסוימים, טיפולים שנועדו להעשיר את השיער או השתלות שיער של ממש, שקיימות בעולם כבר כ-40 שנה.

בכל הנוגע להשתלת שיער, קיימות מספר דרכים לבצע אותן. אחת המוכרות והאמינות ביותר, וגם זו המוכרת מהשתלות השיער בטורקיה, היא שיטת ה-FUE (ראשי תיבות של "Follicular Unit Extraction", כלומר חילוץ של זקיקי שיער בודדים). 

במקרים המוכרים, מדובר בהוצאת זקיקים מעורף המטופל, אזור שלרוב עשיר בכלי דם ובזקיקי שיער רבים, והשתלתם מחדש באזורים דלילים בשיער, לרוב מדובר באזור הקדמי (פדחת), כדי לכסות אזור של 'מצח גדול', ובאזור כתר הקרקפת במקרה שהוא הופך לדליל משיער.

אנו במרכז הרפואי לבריאות העור, בראשות ד"ר יאיר גילוני, מזמינים אתכם לעבור השתלת שיער בשיטת FUE כאן בישראל, בלי צורך לנסוע לטורקיה! 

איך זה עובד

הדבר הראשון שיבוצע בטיפול הוא מדידה וסימון של אזור ההשתלה. לאחר מכן, תבוצע הרדמה לאזור התורם, כדי שקצירת זקיקי השיער לא תורגש על ידי המטופל. לרוב, מדובר בעורף המטופל שמהווה אזור תורם ומורדם. כפי שהזכרנו, זקיקי שיער נלקחים לרוב מאזור זה, שם ישנה צמיחת שיער טובה וטבעית, באמצעות מכשור מתקדם. לאחר קצירת הזקיקים, ייחבש האזור שממנו הם נלקחו כדי להקל על המטופלים. 

הזקיקים שנקצרו, מושתלים באמצעות מכשור ייעודי באזור שסובל מהתקרחות, לרוב אזור הפדחת או כתר הקרקפת. כל התהליך, שלרוב מבוצע כולו ביום אחד, מלווה בהסברים מפורטים, כדי שתבינו בדיוק מה אתם עוברים.

השתלת שיער FUE

למה אצלנו בישראל ולא בטורקיה?

  1. האזור התורם יישאר בעל מראה טבעי – השתלת שיער בשיטת FUE דורשת מיומנות, בין היתר בכל הקשור לקצירת זקיקי השיער מהעורף. כאשר הדבר נעשה באופן לא זהיר, עלולות להיווצר קרחות קטנות או אזורים דלילים בשיער בעורף. בטורקיה, אינכם יכולים לשוחח בגובה העיניים עם הרופא שיטפל בכם, להתרשם ממקצועיותו עד הסוף או לשמוע ממנו הסברים מפורטים. ד"ר גילוני מקפיד בטיפול לשמר את המראה הטבעי של האזור התורם, תוך קצירת מספיק זקיקים לצורך השתלתם באזור הדליל.
  2. אין נפיחות ואין כאבים – לאחר טיפולי ההשתלה בטורקיה, במקרים רבים מתפתחת נפיחות ועלולים להתפתח כאבים שמקשים על התפקוד של המטופל. בצורת הטיפול שלנו, אין נפיחות ואין כאבים, אפילו לא ביום הראשון שלאחר ההשתלה.
  3. אפשרות לספק מענה מיידי לכל בעיה שלא תהיה – אנו זמינים עבורכם בכל שאלה או בכל בעיה שעלולה להתעורר לאחר ביצוע השתלת השיער. אם מדובר בבעיה שמצריכה הגעה לקליניקה, נוכל לבחון את המצב במקום, והדבר כמובן מהווה יתרון לעומת טיפול בטורקיה.

היתרונות בהשתלת שיער FUE

תהליך השתלת שיער FUE נחשב לנפוץ מאוד ולא בכדי: אחד היתרונות המרכזיים שלו הוא שהתהליך אינו פולשני למדי מחד, אבל מדויק יותר בהשוואה לשיטות אחרות מאידך. גם ההחלמה מהשתלת השיער קצרה יותר, כאשר ניתן לשוב לשגרה בהקדם, אפילו כבר למחרת הטיפול. יתרון נוסף קשור באסתטיקה ב-FUE: האזור התורם לא יתאפיין בצלקות כלשהן, בהשוואה לשיטות אחרות. הדבר משמעותי במיוחד לבעלי שיער קצר, שחוששים מצלקות בשיטות אחרות, אך בשיטה זו יכולים להמשיך ליהנות משיערם הקצר ללא חשש מצלקות כלשהן.

בשיטה זו יש חשיבות רבה לאזור התורם, ולכן ישנה בעיה אם לא נמצא אזור תורם שממנו ניתן להפיק זקיקי שיער להשתלה באזורים החסרים. במרכז הרפואי לבריאות העור, אנו מציעים אלטרנטיבות, בדמות טיפולים כמו השתלת שיער סינתטי, וניתן לקבל את כל הפרטים על כך בייעוץ הראשוני.

כמו בכל טיפול רפואי, אין 100 אחוז. ככלל, ניתן לומר שהשתלת שיער בשיטת FUE נחשב לכזה בעל סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר. רוב גדול של המטופלים טוענים כי הטיפול משביע את רצונם. כמו כן, יש לקחת בחשבון שאם אתם סובלים מהתקרחות, ייתכן כי תהיו מעוניינים בהשתלה נוספת בעתיד, שכן תהליך ההתקרחות אינו פוסק.

ההמלצה של הרופאים העוסקים בתחום (וגם שלנו) היא לעבור את השתלת השיער בשיטת FUE לא לפני גיל 25. הסיבה לכך היא שיש להמתין להתייצבות של הנסיגה וכך אפשר יהיה לקבל את סדר הגודל של האזורים הדלילים בשיער ולתכנן את ההשתלה.

רופאים ממליצים לעבור ניתוח השתלת שיער החל מגיל 25 ומעלה. המטרה היא לחכות עד שהנסיגה תתייצב וניתן יהיה להעריך את גודל הקרחת והמפרצים. רק אחר כך מומלץ להתחיל לעבוד על המילוי של האזורם הקרחים.

ההליך אמנם כירורגי, אבל ככלל, אין כאבים לאחר הטיפול. בזמן הטיפול מבוצעת הרדמה מקומית כדי שלא תרגישו דבר.

חד משמעית כן. זהו השיער שלכם ולכן הוא ייראה טבעי לאחר ההשתלה, כך שלא ניתן יהיה להבחין בהמשך כי מדובר בהשתלה. גם רמת הצפיפות של השיער המושתל מגיעה כמעט לזו של השיער הטבעי ולכן הדבר נראה טבעי.

הטיפול הזה יכול להיות סביר לבעלי שיער דליל אך בקרב חלק מהנשים למשל אחרי גיל המעבר ישנם אזורי שיער שאינם יכולים להשתקם. לנשים אלו מוצעת השתלת שיער סינטטי, המותאם לאורך וצבע השיער הטבעי. מלבדו ישנם עוד מגוון של טיפולים אחרים כמו: טיפול כימי, שיטת הנטורופתיה הקלינית, דיקור סיני, צריכת ויטמינים, הזרקת פלסמה ועוד. 

ההבדל בינם לבין השתלת שיער סנטתי היא היעילות, ההליך עצמו שהוא יותר ממוקד ומדויק ולא כרוך בכאב מיותר.  

ראשית, צפויים ליפול הגלדים באזורים שבהם הושתל השיער. זה קורה בימים שלאחר ההשתלה. משם והלאה, השיער הטבעי החדש שלכם צפוי לצמוח לאחר מספר חודשים. תוצאה סופית ניתן לראות, על פי רוב, החל משנה ממועד ההשתלה.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן