העלמת קמטוטים מתחת לעיניים

קמטוטים מתחת לעיניים מוכרים לכולנו, והתופעה מלווה תמיד בהבטחות של חברות הקוסמטיקה, הקרמים המונעים והסרומים המטפלים. פעמים רבות אנו נוכחות לגלות שלמרות הכל, הקמטים הקטנים מתחילים להופיע גם אצל המקפידות. טיפול העלמת קמטוטים מתחת לעיניים בעזרת מכשיר Plexr במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני יספק תוצאות שיעלימו לך את הקמטוטים בצידי העיניים ומתחתיהן בצורה הכי בטוחה, יעילה ואיכותית.

למה הקמטוטים מתחת לעיניים מופיעים?

עם השנים, הקמטוטים מופיעים יותר ויותר, ואלו שמתחת לעיניים לא מדלגים על אף אחת. לצערנו, מהקמטים הקטנים הללו אין דרך לחמוק לחלוטין, שכן הם מושפעים ממגוון סיבות. הגיל והבעות הפנים כמובן עושים את שלהם, אך חשיפה מרובה לשמש ועישון נחשבים לזרזים של התהליך. העור שבאזור העיניים הוא עור דק ורגיש במיוחד, ולכן הופעת קמטים שם צפויה בהחלט עבור כל אחד ואחת. 

העלמת קמטוטים מתחת לעיניים לפני ואחרי ↓

העלמת קמטים מתחת לעיניים

איך טיפול העלמת קמטוטים מתחת לעיניים עובד?

בעזרת אנרגיית פלזמה, שאותה משחרר מכשיר ה-Plexr. הטיפול מורכב מסדרת טיפולים, שיכולה להימשך בין טיפול אחד לשלושה, כתלות ברמת הקמטוטים. לאחר שימוש במכשיר הפלקסר, מתקבלת השטחה של הקמטים הזעירים וכך האזור שמתחת לעיניים חוזר להיות חלק ורענן לתקופה של כשנתיים עד שלוש שנים לפחות. 

האם הטיפול כואב?

הטיפול לא כואב, משום שחצי שעה לפני כן נמרח קרם אלחוש. אמנם מופיעה אדמומיות קלה באזור לזמן קצר, אך ההחלמה מההליך קצרה מאוד, והאדמומיות חולפת. 

יתרונות הטיפול ב-Plexr בהשוואה להזרקת חומרי מילוי:

טיפול זה מחזיק בין שנתיים לשלוש שנים לפחות, לעומת הזרקת חומצה המחזיקה מספר חודשים.

מכשיר הפלקסר יכול לטפל בקמטים עמוקים ובקמטים שטחיים יותר, שלא כמו הזרקות חומרים שלא יעילות כנגד קמטים שטחיים.

טיפול באנרגיית הפלזמה ישאיר את המקום אסתטי ונעים למראה, לעומת הזרקות שעשויות ליצור מראה נפוח ומבוגר. 



צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן