טיפול לרענון העור בשיטת PRP

עם השנים, העור שלנו נוטה לאבד מהנפח שלו, להיות מדולדל יותר ולפתח קמטים. תהליכים אלו של הזדקנות העור הם טבעיים, ולעתים קשה לנו להשלים איתם. לכן, ישנם טיפולים שונים המכונים "אנטי-אייג'ינג" שמטרתם היא להאט את הזדקנות העור עד כמה שניתן. ישנם עשרות טיפולים שמוצעים כיום, ולא את כולם מבצעים רופאים. טיפול אנטי-אייג'ינג איכותי שכזה ניתן כיום במרכז הרפואי לבריאות העור בהנהלת ד"ר יאיר גילוני – מדובר בטיפול לרענון העור בשיטת PRP.

בין יתרונות הטיפול: שימור העור, הפיכת העור לאלסטי וגרימת נפח קל על ידי גירוי הקולגן. הדבר החשוב ביותר הוא שהטיפול מבוצע בפלזמה ששייכת למטופלת או למטופל המוזרקת לעור – ולא בחומרים כימיים, חומרי מילוי או כל חומר חיצוני או סינתטי אחר. לכן, אין לצפות לתגובה אלרגית כלשהי שעלולה להתפתח כתוצאה מהטיפול. טסיות הדם שבהן נעשה שימוש עשירות מאוד בגורמי גדילה ומגרות את אזור ההזרקה.

זה המקום להדגיש: לא מדובר במילוי נפחים, והטיפול אינו מיועד להחליף מילוי נפחים באמצעות חומרים שונים. כמו כן, לא מדובר במזותרפיה, שכן לא מדובר בחומר חיצוני המוזרק לעור. אזורים נפוצים שבהם אפשר לבצע את הטיפול: צוואר, פנים, מסביב לעיניים – כדי להשפיע על אזורים כהים בחלק מהמקרים, כפות הידיים.

למי הטיפול מתאים?

הטיפול לרענון העור מתאים לנשים ולגברים סביב גיל 40-60 המעוניינים לתת לעור שלהם שיפור משמעותי, ברק אלסטיות, נפח ולחות פנימית. נשים וגברים הסובלים מסימני גיל רבים, דוגמת עודפי עור משמעותיים, לא ייהנו מיתרונות הטיפול ולכן עלולים שלא להיות מתאימים לעבור אותו.

אופן ביצוע הטיפול והתוצאות

הטיפול מבוצע באמצעות אקדח ייעודי שעליו מורכבת הפלזמה, המספק שטח עבודה גדול, צפיפות גבוהה (הרבה הזרקות קטנות) בזמן קצר ובדיוק מקסימלי. הרופא המטפל בוחר את כמות החומר שתיכנס לעור בכל הזרקה ואת עומק החדירה. לרוב מדובר במילימטרים ספורים, ולא בהזרקה לעומק העור. זו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לקבלת התוצאות הטובות ביותר. ניתן לבצע את הטיפול גם ללא שימוש באקדח הייעודי, אבל מדובר בכלי שמספק את העבודה היעילה ומנצל את כל החומר המופק מדם המטופל.

את התוצאה הראשונית של הטיפול ניתן לראות כבר אחרי שבוע, אבל התוצאה הסופית צפויה להתקבל כשבוע לאחר ביצוע הטיפול השני.

האם יש לחזור על הטיפול?

על גברים ונשים שעוברים את הטיפול, לבצע לרוב שני טיפולים, אחת לחודש, תלוי בגיל ובמצב העור איתו מגיעים לטיפול. לאחר שני הטיפולים, כדי לשמר את התוצאה, מומלץ לבצע טיפול בודד נוסף לאחר כ-8-9 חודשים.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן