שיטות חדשניות למגוון טיפולים

במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני ניתן למצוא את השיטות והטכנולוגיות המתקדמות ביותר לטיפול. הציוד שבמרפאה מאושר לשימוש לאחר שנים רבות של פיתוח ומאפשר ליהנות מתוצאות מקסימליות, במינימום זמן ובמינימום כאב.

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר להיפטר מהשומן המיותר

01במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני ניתן למצוא את הציוד המתקדם להמסת שומן בטיפול אחד שאינו פולשני כלל, ללא כאבים ובחזרה מיידית לשגרה. משך הטיפול הוא כשעה אחת, ותוצאות ניכרות לעין ניתן לקבל כשלושה חודשים מיום הטיפול. הטמפרטורה הנמוכה פוגעת בתאי השומן בלבד, ואלו מומסים ומורחקים מהגוף דרך מחזור הדם ומערכת הלימפה.

טיפול מתקדם באקנה ובצלקות

02סובלים מצלקות לאחר טיפול באקנה, או מצלקות לאחר ניתוח? כיום ניתן לטפל בבעיות באמצעות גלי רדיו – RF. כך ניתן לטשטש את הצלקות ולהקנות לעורכם מראה טוב יותר. הטיפול בגלי רדיו נמצא בשימוש בשנים האחרונות וכבר הוכיח את עצמו ברחבי העולם. מכשיר ה"אנדי מד" שנמצא במרפאה מאפשר טיפול בכל סוגי העור. גלי הרדיו חודרים לעומק העור ומחממים שכבה פנימית. התוצאה היא חידוש הקולגן והאלסטיות, וכך מתמלאות הצלקות.

היפטרות מנימי דם בשיטה היעילה ביותר

04ורידים ונימי דם ברגליים הם לא עובדה מוגמרת שצריך לחיות איתה! כיום, באמצעות טיפול חדשני באמצעות לייזר מבית Fotona, ניתן להפחית את מראה הוורידים ואף להעלימם לחלוטין. הלייזר, שפותח אחרי עשרות שנים של פיתוח, בעל מאפיינים מיוחדים להעלמת ורידים ומאפשר את ביצוע הטיפולים ללא כאב.

טיפול חדשני, טבעי ויעיל בסימני מתיחה

03הרפואה האסתטית מאפשרת כיום טיפול יעיל במיוחד בסימני המתיחה, המוכרים לכולם כתוצאה משבר עור, מהשמנה או מהריון. הטיפול כולל שימוש בפחמן דו חמצני (Co2). זהו חומר שנמצא בגופנו באופן טבעי ואנו נושמים ופולטים אותו. באמצעות הזרקת החומר לתוך סימני המתיחה, מוזרם דם למקום וממלא אותו בסיבי קולגן ובחומרים חיוניים. בסדרת טיפולים קצרה ניתן להגיע לתוצאות ניכרות!

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן