יאיר גילוני
יאיר גילוני

איך להשיג מראה מלכותי תוך דקות ספורות? הדגשת עצמות לחיים

עצמות לחיים גבוהות ומודגשות הן קונצנזוס בעולם האסתטיקה, ונשים רבות מנסות להשיג את המראה בעזרת חומרי קוסמטיקה ומוצרי איפור כאלו ואחרים. הללו יוצרים מראה מודגש ואצילי, אך הם יורדים עם השטיפה הראשונה. ד"ר יאיר גילוני מציע פתרון לטווח ארוך יותר במרכז לבריאות העור – עיצוב והדגשת עצמות הלחיים.

בחלוף השנים הגוף מאבד מהאלסטיות שלו והעור מתחיל להיראות נפול יותר. גם הלחיים עוברות את תהליך ההתבגרות הזה, אך למרבה המזל כיום קיימים בשוק טיפולים שיכולים לתקן את התופעות והסימנים הללו. אצל ד"ר יאיר גילוני ניתן לעבור הליך קצר של עיצוב והדגשת עצמות הלחיים בעזרת הזרקת חומרי מילוי.

מה הדרך המהירה והבטוחה להשיג את עצמות הלחיים שאת רואה בסרטים?

כדי להשיג את המראה הצעיר, בעל עצמות הלחיים הגבוהות, המתוחות והמודגשות, מומלץ מאוד להגיע אך ורך לרופא מוסמך שיודע לעבוד עם חומרים באיכות הטובה ביותר, שמתאימים בהרכב ובכמויות לכל מטופלת. ד"ר יאיר גילוני מזריק ללחי חומר המעניק לה נפח וגורם להרמת העור, והחומרים שבהם הוא משתמש כוללים בתוכם חומר הרדמה, כך שהטיפול נעשה תחת אלחוש מקומי של האזור. את החומר מזריק ד"ר גילוני בעזרת מחט קנולה, שהייחוד שלה נעוץ בעובדה שהיא למעשה ללא חוד, מה שמונע פגיעה בכלי דם ויצירת שטפי דם. 

באילו חומרים משתמש ד"ר גילוני?

החומרים בהם נעשה שימוש במרכז לבריאות העור הם רדיאס או חומצה היאלורונית. את הכמות, סמיכות החומר ואת החומר עצמו יבחר ד"ר גילוני בהתאם למצב ולתוצאות הרצויות. שני החומרים הם חומרים שנספגים בגוף ונעלמים במהלך הזמן, ולכן התוצאות גם הן זמניות. החומרים הללו משמשים גם למילוי אזורים אחרים בפנים, וניתן לשלב את הטיפול למילוי עצמות לחיים יחד עם טיפולים נוספים. 

מה היתרון הגדול של הזרקות לעומת ניתוח?

מילוי והדגשת עצמות הלחיים על ידי הזרקות אצל ד"ר גילוני היא פרוצדורה קלה ומהירה שלא דורשת אשפוז והכנות מיוחדות. כל כך קלה, למעשה, שניתן לעבור אותה ולחזור לעבודה כבר באותו היום. לעומת זאת, השתלה באזור הלחיים כוללת הרדמות, חיתוכים וסיכונים לפגיעה בפנים, בעצבים ובכלי הדם.

התהליך, שאינו דורש החלמה מיוחדת, הפך למבוקש במיוחד בשנים האחרונות, ועל כן יש לזכור שוב כי הליכים אסתטיים רפואיים יש לבצע רק אצל רופא מומחה בעל ניסיון, כדוגמת ד"ר יאיר גילוני. 

צפו בסרטון הבא על מנת לראות כיצד ד"ר גילוני מעצב עצמות לחיים של מטופלת:

דילוג לתוכן