יאיר גילוני
יאיר גילוני

איך להתכונן לביצוע פילינג בינוני לפנים?

פילינג לפנים הוא אחת הדרכים הטובות להתמודד עם סימני הגיל הניכרים מאוד על עור הפנים. ישנם כמה סוגים לטיפול זה ובהם פילינג עמוק ופילינג TCA, המכונה "פילינג בינוני".

בטיפול פילינג TCA, חידוש העור נעשה באמצעות כימיקלים. על עור הפנים מורחים חומצה טריכלורואציטית המביאה להסרת שכבת העור החיצונית. כאשר שכבת העור החיצונית מוסרת, משגשגים תאי עור חדשים התופסים את מקומה של השכבה החיצונית. בשל אופיו, הטיפול מסייע לטפל בנזקי שמש, בקמטים, בעור בעל גוון בלתי אחיד ובמומי פיגמנטציה.

חשיבות הייעוץ המקדים ותיאום הציפיות

קמטי פגמנטציה - לפני ואחרי הטיפול
קמטי פגמנטציה – לפני ואחרי הטיפול

לפני ביצוע פילינג לפנים מסוג TCA, יש לקחת בחשבון מספר פעולות מקדימות, אותן נפרט כאן:

  • בחינת מצב העור – הרופא המטפל יבחן את מצב העור כדי להתאים את הטיפול המדויק ביותר עבורו ולהביא לתוצאות הטובות ביותר. בין הפרמטרים שייבחנו: סוג העור, רמת נזקי השמש, פיגמנטציה ועומקם של פגמי העור. זיהוי של קמטים גסים, אקנה עמוק או צלקות, עשויים לדרוש גישה טיפולית שונה.
  • בחינת היסטוריה רפואית – הפגישה עם הרופא המטפל תכלול בדיקה של ההיסטוריה הרפואית של המטופלים והמטופלות, על מנת לוודא שהם כשירים לעבור את הטיפול. יש לשים לב אם למטופל/ת אין אלרגיות למיניהן, ולקחת בחשבון טיפולים וניתוחים שבוצעו בעבר.
  • תיאום ציפיות – לפני ביצוע פילינג לפנים, מומלץ לבצע תיאום ציפיות עם הרופא המטפל. הרופא יסביר על הפרוצדורה ועל התוצאה הצפויה למטופלים. יש לקחת בחשבון כי מדובר בפעולה עדינה יותר בהשוואה לפילינג עמוק.
  • שימוש בתכשירים במידת הצורך – ייתכן שלאחר בחינת העור, יקבלו מטופלים מסוימים משחות מסוימות למריחה על הפנים, בימים שלפני הטיפול.

כאמור, הרופא המטפל בוחר את החומרים לביצוע הטיפול ולכן ישנה חשיבות לכל מטופל ומטופלת בפני עצמם, להם מותאמים חומרים באופן אישי. בטיפול עצמו, שילוב החומרים יימרח על העור באמצעות צמר גפן עדין, כרית מכותנה או ספוג. במהלך הטיפול יכוסו כל הפנים בחומר, מלבד אזור השפתיים, הגבות והעיניים.

מעוניינים להתייעץ עם ד"ר גילוני לגבי הטיפול?
לייעוץ ולקביעת תור צרו קשר או חייגו 03-5223092/8

דילוג לתוכן