הסרת קלואידים
יאיר גילוני
יאיר גילוני

אתם רוצים לסיים ככה? אל תזניחו וטפלו בקלואידים באוזניים

כשאנחנו מקבלים מכה קטנה, הגורמת לנזק לעור, אנחנו לא נלחצים יותר מדי. מדוע? כיוון שאנחנו יודעים שהגוף יודע לרפא את עצמו ולשקם את העור. איך זה קורה? נוצר חומר בשם קולגן, חלבון המחדש את התאים ומרפא פצעים. עם זאת, הוא גורם לרקמות צלקתיות על גבי העור.

כך נוצרים קלואידים, שעלולים להופיע בגדלים שונים וליצור מראה לא אסתטי על האוזן או מאחוריה. אנו נתקלים במרכז הרפואי לבריאות העור במטופלים ומטופלות שמגיעים לטיפול הסרת קלואידים באוזניים, לרוב בשל צלקת ניתוחית ולפעמים ללא סיבה והקלואיד פשוט מופיע.

הסרת קלואידים

אתם יכולים להתרשם מהתמונות הלא קלות הללו ולהבין שאם לא מטפלים בתסמינים, הקלואידים עלולים להיעשות גדולים יותר ואף להישאר על העור שלכם, אפילו אם הפצע כבר נסגר – מעין מזכרת לא נעימה שהגוף משאיר.

הסרת קלואידים

אז מה עושים? האם יש טיפול להסרת קלואידים באוזניים? בוודאי! אנחנו נעזרים באנרגיית פלזמה המופקת ממכשיר ה-Plexr. כך ניתן לאדות את הרקמה של שכבת הקלואיד ללא כאב ובאמצעות הרדמה מקומית של האזור בו נמצאים הקלואידים.

כבר לאחר מספר טיפולים אנו צופים כי תבחינו בשיפור באותו אזור, ללא דימום וללא גלד. מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ של ד"ר גילוני במרכז הרפואי לבריאות העור.

דילוג לתוכן