יאיר גילוני
יאיר גילוני

השחקנית שביצעה מתיחת פנים בחוטים: "אני נראית צעירה ב-10 שנים"

ביצוע מתיחת פנים בחוטים הפך בשנים האחרונות לסטנדרט במדינות רבות, ובהן ישראל. אחת המדינות שבהן מבוצעים טיפולים מסוג זה באופן תדיר היא אנגליה. לאחרונה התראיינה השחקנית המקומית ג'יליאן טיילפורט בת ה-60 על מתיחת הפנים שהיא מתכננת לבצע ואף תיעדה את התהליך שעברה. החוטים שבהם בחר הרופא המטפל הם חוטי Silhouette Soft, בהם משתמש גם ד"ר גילוני.

מדובר בחוטים איכותיים מאוד המוחדרים משני צידי הפנים ומעניקים אפקט מתיחה נאה לעין. במהלך הטיפול של טיילפורט, כמו שניתן לראות בסרטון שלמעלה, נראים החוטים הייחודיים והקונוסים שלאורכם, המסייעים במתן אפקט המתיחה ובשמירתו לאורך זמן.

conus"החלטתי לבחור בטיפול בחוטי Silhouette Soft כי הרגשתי את כוח המתיחה משפיע על אזור הפנים שלי יותר ויותר", היא ציינה. "לפעמים אני מביטה במראה ומבצעת מתיחות שונות של עור הפנים באמצעות האצבעות. אפשר לראות את ההבדלים שמתיחה קלה יכולה לעשות". הרופא המטפל הסביר בסרטון כי מתיחת פנים בחוטים ללא ניתוח היא בדיוק על התפר בין טיפול לא פולשני ולא ניתוחי, ובין ניתוח מתיחת פנים. במקרים רבים לדבריו, המטופלים כלל לא צריכים לחשוב על ניתוח.

מדובר בטיפול שאינו פולשני מדי ומעניק מראה טבעי, נעים ויפה לנשים שעוברות אותו. במקרה הספציפי של השחקנית, היא עברה מתיחת פנים בחוטים באזור הלסת והצוואר ונחשבת, כפי שמציין הרופא המטפל, למועמדת האידאלית לעבור את הטיפול.

"אין זמן התאוששות לאחר הטיפול, כך שאני כשחקנית יכולה לחזור לעבודה באופן מיידי. זה הדבר הנכון עבורי", ציינה טיילפורט. "אני אמנם בת 60, אבל נראית כמו בת 50. הרגשתי את התוצאות מיד לאחר החדרת החוטים. עכשיו אני ממש מאושרת. קיבלתי הרבה תגובות חיוביות. אנחנו מנסים להיראות טוב כל הזמן ולמשך כמה שיותר שנים. אין ספק שהטיפול הזה עוזר לנו בכך".

הטיפול המשולב במרפאתו של ד"ר גילוני

במקרים מסוימים, להשלמת פעולת המתיחה, ניתן לבצע הזרקת מילוי לפנים – כדי למלא קמטים ולהוסיף נפח, לקבלת מראה מצוין. לפרטים על הטיפול המשולב ניתן ללחוץ כאן.

 גם אתן יכולות ליהנות מהיתרונות של מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטים! חייגו למרפאת ד"ר יאיר גילוני – 03-5223092/8

דילוג לתוכן