יאיר גילוני
יאיר גילוני

במה עדיפים חוטי הסילואט על חוטים אחרים למתיחת עור הפנים?

בתקופה האחרונה ניתן בהחלט לזהות מגמה בעולם הרפואה האסתטית. נשים רבות ואף גברים נוטים לוותר על מתיחת פנים באמצעות ניתוח ולבצע מתיחת פנים בחוטים, שנחשבת לעדינה יותר, קלה ובעיקר אינה דורשת מהמטופלים לעמוד בפני פרוצדורה ניתוחית מורכבת.

לפני מספר שבועות נכחתי בכנס בברצלונה שעסק כולו בנושא מתיחת פנים בחוטים באזורים ספציפיים ונוכחתי לדעת כי השיטה הפכה לנפוצה לא רק בישראל, אלא גם בעולם, ולראיה מספר המשתתפים הרב שנכח בכנס. בטיפולים השונים למתיחת פנים עדינה, אני משתמש בחוטי סילואט ייחודיים שמעניקים למטופלות ולמטופלים תוצאה נהדרת. תוצאה זו נחשבת למעולה בהשוואה לפרוצדורה המבוצעת על ידי חוטים אחרים.

מה ההבדל בין חוטי סילואט לחוטים אחרים?

compare

ישנם חוטים רבים ומוכרים שאינם דומים לחוטי הסילואט. חוטים אלו אינם איכותיים ואינם עמידים בהשוואה לחוטי הסילואט שבהם אני משתמש. הנה כמה הבדלים מהותיים בין שני סוגי החוטים:

חוטי סילואט - מתיחת פנים בחוטים (מתוך דף הפייסבוק של silhuette soft)
חוטי סילואט – מתיחת פנים בחוטים (מתוך דף הפייסבוק של silhuette soft)

– כמות החוטים המוחדרת לעור – בחוטים שאינם חוטי סילואט, יש צורך להחדיר בין 10 ל-20 חוטים על מנת למתוח אזור מסוים. לעומת זאת, בחוטי הסילואט מדובר בהחדרה של שלושה חוטים בדרך כלל כדי לבצע מתיחה בצד אחד של הפנים.

– משך ההשפעה – אם ההשפעה של מתיחת פנים ללא ניתוח בחוטי סילואט נמשכת בין שנה וחצי לשנתיים, חוטים אחרים מצליחים לשמור על התוצאות למשך כחצי שנה בלבד.

– אופי החוט – חוטי הסילואט מאופיינים בעוגן ממנו מוחדר החוט ויוצא לשני כיווני מתיחה שונים. בחוטים אחרים לעומת זאת, החוט נכנס ללא עוגן ולכן אין מה שיתמוך בו כדי להשיג אפקט מתיחה. לכן, מי שמעוניינת להרים את הרקמה, לא תוכל להשיג תוצאה משביעת רצון בחוטים האחרים.

שלושה עוגנים למתיחת צד אחד בפנים (מתוך דף הפייסבוק של silhuette soft)
שלושה עוגנים למתיחת צד אחד בפנים (מתוך דף הפייסבוק של silhuette soft)

– אזורי הטיפול – חוטי סילואט מאפשרים לבצע מתיחה עדינה בכל אזור בפנים – צידי הגבות, לסת, אזור השפתיים ואפילו הצוואר. לעומתם, חוטים אחרים נחשבים למוגבלים מאוד באזורי הטיפול שלהם. כך למשל, לא ניתן להרים באמצעותם את אזור הגבות ולא לטפל בהרמת זווית השפה העליונה. כמו כן, לא ניתן לטפל באזור הצוואר, מה שמתאפשר בחוטי סילואט.

– משך הטיפול – אמנם טיפול מתיחת פנים בחוטים מסוג סילואט אורך מעט יותר זמן בהשוואה לחוטים אחרים, אבל הדבר משתלם כדי לקבל תוצאה טובה יותר הנשמרת לאורך זמן. בנוסף, משך הטיפול נקבע לא אחת לפי מיומנות הרופא המטפל.

– אישורי בריאות – חוטי הסילואט ידועים כחוטים בעלי אישור ה-FDA האמריקאי.

מעוניינת לשמוע על מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטי סילואט? צרי איתנו קשר בטלפון 03-5223092/8.

דילוג לתוכן