מזרק ובו חומר להזרקה לאחר כתישת זקיקי שיער - כחלק מטיפול ריגנרה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

גם באמירויות יודעים: "ריגנרה יעילה ומאפשרת חזרה מיידית לשגרה"

אם עד לפני מספר שנים, המונח "ריגנרה" לא היה מוכר לגברים ולנשים רבים, אם בכלל, כיום, באמצע שנת 2023, רבות ורבים כבר מכירים היטב את המונח ואת הטיפול שהוא טומן בחובו, המעודד צמיחת שיער באזורים שסובלים מהידלדלות שיער. אנו במרכז הרפואי לבריאות העור, בדומה למרכזים רפואיים וקליניקות אחרים ברחבי העולם, מבצעים טיפולי ריגנרה לעידוד הצמחת השיער ועצירת ההתקרחות, לגברים ולנשים.

מכיוון שאנו מבצעים טיפולי ריגנרה במרכז הרפואי במשך מספר שנים, אנו עדים להתעניינות הולכת וגוברת של גברים (אבל גם נשים) בטיפול זה: אלו מגיעים אלינו לצורך ייעוץ ראשוני, מקבלים את ההסברים המתאימים ואת התשובה באשר לשאלה אם הם מועמדים אידאליים לעבור את הטיפול. בהנחה שכן, ניתן לעבור את הטיפול בצורה פשוטה בקליניקה, בטיפול אחד בלבד.

הנה למשל, חוות דעתו של רופא מאיחוד האמירויות, המבצע גם הוא טיפולי ריגנרה למטופלים ולמטופלות שונים. לדבריו, שלוש קבוצות עיקריות יכולות ליהנות במיוחד מהטיפול:

  1. אנשים שלא מעוניינים לבצע ניתוח להשתלת שיער (מה שמוכר בעיקר מטורקיה ובעגה המקצועית נקרא FUE)
  2. נשים שמתכננות הריון ומעוניינות בפרוצדורה קלה ואפקטיבית
  3. אנשים שסובלים מנשירת שיער מקומית באזור מסוים בלבד

 

לדבריו של הרופא המפרט כאן את חוות דעתו המקצועית, היתרון החשוב ביותר בעיניו הוא העובדה שמדובר בפרוצדורה בטוחה שאינה ניתוחית: "זה טיפול שאורך 30 עד 45 דקות לרוב, הוא אפקטיבי באחוזים גבוהים. אין זמן התאוששות ואפשר לחזור לפעילות מיידית. חשוב מאוד לדעת שאין תופעות לוואי כלשהן בעקבות הטיפול".

דילוג לתוכן