יאיר גילוני
יאיר גילוני

ד"ר יאיר גילוני בראיון וידאו: מדוע מומלץ לעשות השתלת שיער סינטטי?

במשך שנים רבות אנשים בעלי שיער דליל פונים לטיפול של השתלת שיער קלאסית – כלומר לקיחת שיער מאזור העורף, הפרדה בין כל שערה ושערה עם זקיק השערה והשתלתן באזורי הקרחות. מדובר בטיפול יקר, הכרוך בזמן ריפוי ארוך מאוד ולעתים אף בחוסר קליטה של השערות המושתלות. ד"ר יאיר גילוני מציע במרפאתו שיטה חדשה: השתלת שיער סינטטי. צפו בראיון של ד"ר גילוני ל"על הדרך", בו הוא מספר על היתרונות הרבים בטיפול.

"בהשתלת שיער סינטטי משתמשים בשערה שעשויה מפולימר, חומר היפואלרגני, שהגוף אינו דוחה. השיער מגיע במגוון רב של צבעים שמתאימים לכל אחד, ואורך השערה יכול להגיע עד ל-16 ס"מ. היתרון בטיפול זה הוא היכולת להגיע לתוצאות מידיות, השיער נקלט מיד, ובנוסף הטיפול הוא קצר. ניקח למשל אישה שיש לה דלדול שיער, ומשתמשת בתוספות, יכולה להשתמש במעט מאוד שערות טבעיות להשתלת שיער סינטטי. בגמר הטיפול היא יוצאת ללא שום כאבים עם שיער על הראש.", הסביר גילוני.

איך עובדת השתלת שיער סינטטי?

"באחד הצדדים של השערה יש קשר, מעין טבעת, דרכה אנחנו מחדירים באמצעות מחט שערה שערה לתוך הקרקפת. בשכבה העמוקה יותר של הקרקפת, מבפנים, רקמת קולגן מקיפה את אותה טבעת שהוחדרה פנימה, ואחרי חודש השערה שהושתלה חזקה בדיוק כמו השערות הטבעיות. התחושה היא בדיוק אותו הדבר כמו שיער רגיל. יתרה מזאת, השיער הסינטטי הוא יותר חזק." , מסביר ד"ר גילוני, "מתחילים בדרך כלל עם 200 שערות בלבד, אחרי שבועיים בודקים אם הגוף לא דחה את זה ולאחר מכן אפשר להתחיל עם כמויות גדולות יותר. התוצאות הן מיידיות. אחוז הדחייה של הגוף הוא 1 ל-100, כלומר, כמעט ולא קורה מצב שגוף של מטופל דוחה את ההשתלה."

 

 

דילוג לתוכן