יאיר גילוני
יאיר גילוני

האזורים העדינים שבהם מכשיר ה-Plexr יעיל וטוב יותר מהזרקות?

מילוי קמטים נפוץ בשנים האחרונות בקרב גברים ונשים בעשורים הרביעי, החמישי והשישי לחייהם. העיסוק במראה הפנים והרצון לשמור על עור פנים צעיר מביא מטופלים רבים לבצע טיפולי מילוי קמטים, שבמקרים רבים יעילים ומסייעים מאוד, אך באזורים מסוימים הם אינם יעילים בצורה מספקת.

קמטים הם תוצאה של שבר בעור. חלקם נובעים מתזוזת השריר ונקראים 'קמטי מימיקה', הנמצאים במצח בין הגבות וצדי העיניים. קמטים אחרים נקראים 'קמטי הבעה', הנמצאים לצידי האף או לצידי הפה. ישנם הרבה אזורים בהם ניתן לבצע מילוי קמטים בפנים, אך יש אזורים בעייתיים שמילוי קמטים באמצעות הזרקות לא מועיל בהם במיוחד. הנה דוגמא לשני אזורים 'בעייתיים', שבהם מילוי הקמטים המוכר פחות יעיל:

1. קמטים עדינים מתחת לעין – מדובר באזורים עדינים ביותר, שלא ניתן לטפל בהם בהזרקות. העור שנמצא מתחת לעין הוא עור דק מאוד, ובעת הזרקה העור עלול להתנפח, מה שאינו אסתטי וגורם הרגשה לא נעימה למטופל.
2. קמטים מעל השפה – מכונים גם 'קמטי עישון'. קמטים אלו גורמים לבעיות בעור ולהזדקנות מואצת של עור הפנים. השפעת מילוי הקמטים הרגיל מעל השפה הנה מינורית עד מאוד וכמעט בלתי מורגשת.

מרפאתו של ד"ר יאיר גילוני מציעה טיפול למילוי קמטים באזורים בעייתיים באמצעות אנרגיית פלזמה על ידי מכשיר ה-Plexr. אנרגיית הפלזמה גורמת לשכבת העור הראשונה להתאדות, וכתוצאה מכך העור העודף מתכווץ ונוצרת המתיחה הרצויה באזור המטופל. הטיפול במכשיר זה מחזיק מספר שנים, והוא ללא תופעות לוואי.

באזורים עדינים על עור הפנים אין לחומרי המילוי פתרון מספק, ואין אפשרות להזריק כמות חומר מספקת, ולכן רופאים רבים נמנעים מטיפול באזורים הללו.  מכשיר ה-Plexr יכול להגיע לאזורים העדינים ביותר על העור, וככזה מהווה פתרון אידאלי המחליף את מילוי הקמטים באזורים אלה.

צפו בטיפול באמצעות Plexr – שבאמצעותו ניתן גם לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח:

דילוג לתוכן