יאיר גילוני
יאיר גילוני

האם אפשר להשתמש באותו חומר למילוי קמטים בלחיים ובצידי העיניים?

כשמדברים על מילוי קמטים, או מילוי נפחים בעיקר באזור הפנים, כולנו מכירים את חומרי המילוי השונים – חומצה היאלורונית ורדיאס, אבל גם אם משתמשים בהם, יש לדעת כיצד לעשות זאת. חלק מהמטופלים המגיעים אליי, טוענים כי הם כבר עברו מילוי קמטים שלא האריך ימים כפי שהיה מצופה, או שגרם לנפיחות באזור, גושים וכדומה.

תופעות אלה מתרחשות, בדרך כלל, בגלל חוסר ניסיון או חוסר היכרות עם חומרי המילוי ואזורי הטיפול. לכן, חשוב להגיע לרופא העוסק בתחום שנים רבות ומכיר את החומרים השונים. חשוב עוד יותר שהרופא המטפל יידע להתאים את החומר לאזור המטופל. לא ייתכן שבמקרה של קמטוטים עדינים באזור העיניים או השפה, ייעשה שימוש באותו החומר המשמש למילוי הלחיים.

לדוגמא, אם מעוניינים למלא נפח באזור הלחיים, נשתמש בחומר בעל סמיכות רבה. לא ייתכן שנשתמש בו למקומות אחרים, כמו זוויות העיניים. התוצאות, במקרה של מילוי קמטים בחומרים שאינם מתאימים לאזורים מסוימים, הן בדרך כלל תופעות לוואי, כפי שהזכרתי כמה שורות קודם לכן. זו הסיבה, שבגללה חשוב להגיע לרופא שיודע איזה חומר מיועד לאיזה אזור בפנים.

מכשיר חדשני לטיפול ומילוי קמטים

זו ההזדמנות להתעכב מעט על מכשיר חדש המבצע אידוי של הקמט ואף מטפל בעפעפיים העליונים. מדובר במכשיר הפועל באנרגיית פלסמה שאינו מחובר לחיווט חשמלי כלשהו. ניתן לבצע באמצעותו טיפול ל'מילוי קמטים'. כאשר עוברים על אזור הקמט, המכשיר למעשה מוריד את השוליים הגבוהים של הקמט ומיישר אותם. טיפול זה נעשה על קמטים, פצעי בגרות, עפעפיים וכתמי שמש.

דילוג לתוכן