הרמת עפעפיים ללא ניתוח - אילוסטרציה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

האם אתם מתאימים לעבור הרמת עפעפיים ללא ניתוח?

סימני הגיל נראים במקומות שונים בגופנו: בעור הפנים, בידיים, במבנה הבטן, בשיער שעלול להפוך לדליל ועוד. אחד האזורים שבהם ניכרים סימני הגיל, הוא העיניים – וליתר דיוק, בעפעפיים העליונים, שצונחים עם הזמן ויוצרים מראה עייף. במקרים קיצוניים יותר, צניחת העפעפיים עלולה להוביל להפרעה ולחסימת שדה הראייה, זאת בנוסף לדימוי העצמי הנמוך.

התופעה הזו תופסת נשים וגברים לא מעטים מתלבטים אם לעבור ניתוח עפעפיים כדי לטפל בבעיה האסתטית. חלקם לא יודעים שכיום ניתן לבחור בפרוצדורה שאינה פולשנית ואינה כירורגית – הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות אנרגיית פלזמה במכשור מתקדם. הגישה הלא ניתוחית הזו, שהגיעה לישראל בשנים האחרונות עם מכשור ה-Plexr המתקדם, הפכה למוקד התעניינות של רבות ורבים. אבל איך ניתן לדעת אם אתם מתאימים לעבור את הטיפול? 

מועמדים מתאימים

ייעוץ ראשוני עם ד"ר גילוני

כדי לדעת אם אתם מתאימים לעבור טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח, יש לערוך ייעוץ ראשוני עם ד"ר יאיר גילוני, שכבר אמון על מאות טיפולים מוצלחים. במהלך הייעוץ, יעריך ד"ר גילוני את המצב שלכם, ישתף מניסיונו ויבצע תיאום ציפיות. אם נמצאתם מתאימים, תוכלו ליהנות מכל היתרונות שמציע הטיפול לעומת ניתוח: טיפול קצר עם החלמה מינורית, באלחוש מקומי וללא הרדמה – ובמחיר נמוך משמעותית מניתוח.

דילוג לתוכן