יאיר גילוני "האם השתלת שיער סינתטי תלויה בעונות השנה?"
יאיר גילוני
יאיר גילוני

האם השתלת שיער סינתטי תלויה בעונות השנה?

בחודשי הקיץ הבאים עלינו לטובה אנו מבלים לא מעט זמן בחוץ, בין אם זה בים או בבריכה, ובין אם בטיול תחת קרני השמש החזקות. גברים ונשים הסובלים מהתקרחות ומדלילות שיער, ומעוניינים לבצע השתלת שיער סינתטי, שואלים את עצמם בתקופה זו: האם כדאי להתחיל טיפול השתלת שיער סינתטי בחודשים חמים ולחים אלה? שכן השמש קופחת מעל ראשנו ותהליך ההזעה מוגבר, בניגוד לשאר עונות השנה הפחות חמות. לא מעט מטופלים חוששים לבצע טיפולי השתלת שיער דווקא בחודשים אלה לעומת שאר עונות השנה.

מכיוון שההשתלה היא הליך מיקרו כירורגי שתוצאותיו נראות באופן מידיי, ההחלמה לא תלויה באף חודש או בתנאי מזג אוויר – אין זמן החלמה, ההתאוששות ללא כאב ובסבירות גבוהה גם ללא דימום כלל (למעט דימום קל בעת ההשתלה). כמו כן, יש מספר המלצות והגבלות שכדאי לעשות בכל מקרה, ללא קשר לעונות השנה, כדי לשמור על השיער בצורה טובה למשל, ללכת עם כובע בחודשי הקיץ, לשטוף במים מתוקים את השיער לאחר טבילה בים או בבריכה, כדי שהמלח / הכלור ירד מהקרקפת. מעבר לדגשים אלה, ההתנהלות עם שיער סינתטי דומה להתנהלות עם שיער רגיל לכל דבר ועניין. אפשר להנות מהתוצאות המידיות כבר בחודשי הקיץ הקרובים ואין צורך לחכות לעונה הבאה כדי לראות תוצאות.

תהליך השתלת השיער הסינתטי עובד בצורה של טיפול עם מחט בקצב של 100 שיערות ב-10 דקות בלבד. על נקודות השערה שהושתלה מטפטפים ומורחים אנטיביוטיקה בצורת נוזל. מכיוון שהטיפול נעשה בצורה של השתלת שערה אחר שערה ולא כמה ביחד, הטיפול ארוך יותר משאר סוגי  ההשתלות. לאחר הטיפול צריך להגיע לביקורת לאחר שבועיים ואחר כך לאחר חודש, עם תדרוך לאופן שטיפת השיער והחפיפה שלו.

כמו שנאמר, את תוצאות השיער רואים ישר לאחר הטיפול ללא המתנה וכבר ניתן להנות מתוצאות ראשוניות בחודשי הקיץ (למקדימים להזמין תור).

דילוג לתוכן