יאיר גילוני
יאיר גילוני

האם טיפול miraDry יכול להחליף את הצורך בדאודורנט?

אתם נמצאים בעבודה כבר כמה שעות, אפילו במשרד, ולא שמתם לב לעיגולי הזעה שנמצאים בבתי השחי בזמן שאתם עובדים. חלקכם גם לוקחים איתכם לעבודה את הדאודורנט כדי לפתור את בעיית הריח שנלווה לזיעה, הרי אתם כבר מכירים איך הגוף שלכם מגיב לחום, לחץ ולחות.

שוב אתם מזיעים, ובעיית הריח המטריד מופיעה גם היא שוב, במיוחד אם אתם באינטראקציה עם אנשים במהלך היום. "איך זה ייתכן?", אתם תוהים. "הרי בבוקר, רק לפני שעות בודדות, השתמשתי בדאודורנט, ואפילו עכשיו". הסיטואציה הזו בוודאי מוכרת לחלק גדול מכם.

אגב, גם אם אתם לא מזיעים בתדירות גבוהה, אבל משתמשים בדאודורנט, האלומיניום שנמצא בו גורם להיווצרות כתמים בגוון צהוב על הבגדים שלכם, והכתמים עלולים להרוס אותם. אז מה עושים אם הזיעה הזו והאם הדאודורנט בכלל עוזר?

הפתרון נמצא ממש כאן!

כל מה שאתם צריכים נמצא מעבר לפינה – טיפול נגד הזעה בבית השחי עם miraDry, המכשיר המתקדם המסייע בהפסקת הזיעה בבית השחי ובפתרון תמידי לבעיית הריח הנלווה להזעה. בטיפול MiraDry משתמשים באנרגיה תרמית (גלי מיקרו) על מנת לחמם את אזור הטיפול ולהסיר את בלוטות הזיעה בבטחה.

אין לכם מה לדאוג – בלוטות הזיעה בבית השחי מהוות רק כ-2% מבלוטות הזיעה בגופכם (ובגוף ישנן כ-4 מיליון בלוטות זיעה בסך הכל). לכן, ביטול של אחוז מזערי זה של בלוטות הזיעה, לא משפיע על היכולת של הגוף להתקרר.

בחזרה לעניין הדאודורנט, שבו חלק גדול באוכלוסייה משתמש מדי יום ואפילו מספר פעמים ביום. הדאודורנט מעניק רק כ-20% הפחתה בזיעה למשך זמן מוגבל. אבל טיפול* נגד הזעה בבית השחי באמצעות miraDry שאורך בדרך כלל כשעה אחת, יכול להעניק לכם הפחתה של למעלה מ-80% בזיעה, לתמיד, וללא צורך בדאודורנט! אז מה אתם מעדיפים?

* ייתכן כי יידרש טיפול נוסף. צפו בסרטון – האם אתם יכולים לזנוח את הדאודורנט?

דילוג לתוכן