יאיר גילוני
יאיר גילוני

האם יש מה לפחד מטיפול פילינג עמוק?

החורף כבר כאן, הקור מורגש בכל פינה והעונה הזו מוגדרת כעונה הנוחה ביותר לבצע טיפול פילינג עמוק בעור הפנים. מניסיוני הרב בתחום מיצוק הפנים, נשים רבות מתעניינות בטיפול זה החל מהתקופה שאחרי החגים ועד התקופה שלפני חג הפסח. העניין הגדול מעלה גם המון שאלות ומעין 'פחד' מפני הטיפול. בשורות הבאות אסביר מעט על הטיפול ומדוע לא צריך לפחד מביצוע פילינג עמוק.

פילינג עמוק - לפני ואחרי ד"ר יאיר גילוניטיפול זה מתאים לגברים ולנשים שמעוניינים לראות חידוש והצערת העור (טיפול שונה ממילוי קמטים). טיפול זה מצליח להצעיר את מראה העור ב-10 שנים לפחות! הטיפול נעשה בחדר ניתוח, בטשטוש מקומי בלבד, שמאפשר שיחה עם המטופל/ת. לאחר מריחת החומר אוגדים את הפנים למשך יממה, אותה מעבירה המטופלת בחדר מנוחה פרטי בהשגחת אחיות מנוסות. החומר הנמרח גורם ליצירת עור חדש, ללא קמטים, ללא כתמים וכמו כן לאחר 'מיני ליפטינג'. בניגור להזרקות אשר יש צורך לחזור עליהן בכל מספר חודשים, וגם אז טקסטורת הפנים נותרת כפי שהיא, בטיפול זה, כפי שניתן לראות בתמונה, הקמטים והכתמים נעלמים. העור הופך להיות ורדרד ועשיר בכלי דם. כך הוא נשאר למשך שנים.

לאחר יום בחדר המנוחה משתחררת המטופלת לביתה למשך שבוע של מנוחה. באותו השבוע נוצר על הפנים גלד אשר נושר כעבור שבעה ימים.

על החששות מפני ביצוע הטיפול

רווחת הדעה בין אנשים רבים שטיפול פילינג עמוק הוא טיפול מורכב, כואב, ארוך ולאחריו העור נותר אדום לאורך זמן. נושא הכאב ואי הנוחות של המטופלת הנו אישי לחלוטין. ישנן נשים שמרגישות כאב וסף הכאב שלהן נמוך. רוב הנשים עוברות טיפול פילינג עמוק עם אי נוחות מסוימת, אך התוצאות מאפילות על אי הנוחות, שכן התוצאה המתקבלת פשוט מדהימה. בכל מקרה, גם אלה המרגישות כאבים מסוימים, ניתן לתת להן משככי כאבים על מנת להקל את סבלן.

חבל לא לבצע פילינג עמוק רק בשל אותו מספר ימים של אי נוחות – שכן התוצאה מרשימה ביותר, מחזיקה לאורך שנים ומספקת מענה מצוין לכל פגעי הטבע של העור. לנושא האודם בפנים שלאחר הטיפול – נכון, הפנים אדומות לאחר הטיפול וזאת התוצאה של עור חדש עשיר בכלי דם. אודם זה ניתן להסוות באמצעות מייק אפ. בכל מקרה, הוא נעלם במהלך הימים והשבועות שלאחר הטיפול. אודם זה אינו תופעת לוואי, אלא עור צעיר וחדש, לכן הוא אדום, ממש כפי שעור התינוק אדמדם בימיו הראשונים. לכן, אין סיבה שאודם זה ימנע מנשים רבות לבצע את הטיפול. בלא מעט מהמקרים, הטיפול עדיף מניתוח מתיחת פנים.

תמיד ניתן להגיע לייעוץ לפני פילינג עמוק כדי להכיר את הטיפול, לראות תמונות נוספות ולהיערך אליו טוב יותר. לפרטים: 03-5223092/8

דילוג לתוכן