יאיר גילוני
יאיר גילוני

האם יש תופעות לוואי בהליך מילוי קמטים?

מילוי קמטים הוא אחד מבין הטיפולים האסתטיים היותר הנפוצים כיום. המטרה העיקרית של הטיפול היא להעלים את הסימן המובהק ביותר של ההזדקנות ובכך "להצעיר" את האישה העוברת את הטיפול. חלק מהאנשים, השוקלים לבצע את הטיפול מעוניינים לברר, אפילו כצעד ראשוני, האם הוא כולל בתוכו סיכונים ותופעות לוואי. בחלק גדול של המקרים ביצוע מילוי קמטים אינו טומן בחובו תופעות לוואי משמעותיות, כאשר ההחלמה היא פשוטה ומהירה.

תופעות הלוואי האפשריות

חשוב לשים לב שיש בשוק חומרים שונים למילוי קמטים, כל אחד מהם בעל מאפיינים משלו: יש הבדלים שונים בין הזרקות בקנולה לבין מחט רגילה, או  בין הזרקות חומצה היאלורונית להזרקת רדיאס, או חומרי מילוי אחרים.

m1
הליך מילוי קמטים -ד"ר יאיר גילוני

הליך מילוי קמטים ברפואה האסתטית נוחל הצלחה לאורך השנים, אך קיימות תופעות לוואי אפשריות שהן בדרך כלל מצומצמות ביותר ולעתים לא נותנות את אותותיהן כלל וכלל. תופעות הלוואי שכן נוטות להופיע הן מקומיות, וכמעט תמיד הן חולפות מהר, בתוך לא יותר מאשר 24 שעות. בין התופעות האלה אפשר להצביע על אדמומיות באזור ביצוע הטיפול, נפיחות או מלאות יתר. ייתכנו תחושות של עקצוץ או "בעירה", אלא שהן נעלמות גם כן לאחר פרק זמן קצר.

המשמעות הישירה של כך היא שניתן לחזור לשגרת החיים לרוב במהרה. החדשות הטובות עוד יותר הן שהתוצאות נראות לעין כבר לאחר הטיפול (גם אם בטיפולים מסוימים יש צורך לחזור על הזריקה לאחר פרק זמן מסוים).

מילוי קמטים במרפאתו של ד"ר גילוני

טיפולים אלו שנועדו להצערת עור הפנים, מבוצעים במרפאתו של ד"ר גילוני, בעל ניסיון ברפואה אסתטית ובטיפולים משולבים. במרפאה ניתן הסבר על הפרוצדורות השונות, נעשה תיאום ציפיות עם המטופלות וכמובן מותאמים חומרי המילוי ושיטות הטיפול המתאימים ביותר לאופי המטופלת, לגילה ולעורה.
קרא\י עוד על מילוי קמטים.

דילוג לתוכן