יאיר גילוני
יאיר גילוני

"הביטחון חזר, פתרון מושלם": מטופלים מספרים על המסת שומן בקור

הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור היא פתרון מצוין עבור מטופלים ומטופלות שמעוניינים להיפטר ממצבורי השומן העקשניים. לטיפול המון יתרונות, כמו למשל אזורי טיפול מגוונים, העובדה שמדובר בטיפול אחד בלבד שאורכו כשעה, אין זמן התאוששות ועוד. הנה סיפורם של שלושה אנשים שעברו את הטיפול ומעידים על השינוי שחל בהם:

לסלי, אם לילדה בת 5: הבת הקטנה שלי תמיד העסיקה אותי ושמרה עליי בפעולה, כך שחשבתי שהכל בסדר. הדיאטה והספורט תמיד היו לי קשים. פעם אחת מצאתי בארון בגד ישן שלי והוא פשוט לא עלה עליי. ידעתי שאני חייבת לעשות משהו וניסיתי המסת שומן בקור. זה היה טיפול קל, ללא זמן התאוששות ועכשיו אני ממש שמחה עם איך שאני נראית. הביטחון העצמי שלי עלה.

אסטל: כשבחרתי לבצע הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור, לא ידעתי עד כמה הטיפול ישנה את החיים שלי. זה נתן לי ביטחון והערכה עצמית. אני מרגישה שאני מישהי חדשה, זה היה סוג של התעוררות. אני עומדת לחתן את בתי בעוד כמה חודשים ואני מלאה במוטיבציה ובכיף. הטיפול היה ללא כאבים והתוצאות נשארות לאורך זמן. אני פשוט מאושרת!

כריס: בעבודה כמו שלי, מראה טוב הוא תמיד חלק מהעניין. כאדם שמופיע בעצמו לא מעט, חשוב להיראות טוב. לפני כשנתיים ידעתי שיש חלקים בגוף שלא מושפעים מהפעילות הגופנית שאני מבצע. הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור היה הפתרון המושלם עבורי. הוא הקפיא את השומן ולא הפריע לי מבחינת זמן בכלל, כי בסך הכל מדובר בטיפול קצר. אני אוהב ללבוש מכנסיים צמודים ועכשיו אני יכול!

דילוג לתוכן