יאיר גילוני
יאיר גילוני

הדרכת רופאים מקצועיים – איך מעצבים את קו הלסת?

תחום ההזרקות בפנים נהנה מפריחה וביקוש עצומים בשנים האחרונות. מה שנחשב עד לפני עשור או שניים לטיפולים אסתטיים יוקרתיים לנשים מבוגרות, צובר תאוצה בקרב הנשים הצעירות, ומחירם של הטיפולים ירד משמעותית. כיום טיפולים אסתטיים הכוללים הזרקת חומצה היאלורונית נחשבים לטיפולים נוחים מבחינה כלכלית, כאשר התמורה בעבורם משנה חיים ומעלה את הביטחון העצמי. 

כתוצאה מהביקושים הרבים, צצו בארץ קליניקות וקוסמטיקאיות רבות המציעות טיפולי יופי כולל הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית. חשוב להדגיש כי על פי חוק, אסור למי שאינו רופא מוסמך לטפל ולהזריק חומרים שונים לעיצוב אזורים בגוף. החומרים המוזרקים במקומות אלה אינם מורשים לעיתים ע"י משרד הבריאות וה-FDA, והם נמכרים באתרי מסחר סיניים כמו אליאקספרס.

ד"ר יאיר גילוני – מדריך מקצועי

את ההכשרה ואת ההסמכה יש לקבל מגורם מקצועי רפואי שהוסמך לטובת העניין ע"י משרד הבריאות. ד"ר יאיר גילוני מהמרכז הרפואי לבריאות העור הוא אחד מכמה רופאים יחידים בארץ, שלו ניתנה הסמכות לבצע הכשרות והדרכות על טיפולים אסתטיים שונים. במהלך יום הדרכה שנערך לאחרונה ב-ROSE CLINIC ACADEMY בראשון לציון, ניתן לראות את ד"ר גילוני מסביר על עיצוב קו הלסת, שמבוצע בעזרת הזרקת חומצה.

בהדרכה, ד"ר גילוני ביצע טיפול לעיצוב קו הלסת לרופאה, ובכך ניתן לראות כי ההזרקה מתבצעת – ללא כאבים או דימום, וללא צורך בתקופת החלמה.

צפו בהדרכה לעיצוב קו הלסת:

דילוג לתוכן