ידיים צעירות
יאיר גילוני
יאיר גילוני

הוורידים הבולטים נעלמו: לפני ואחרי מילוי נפחים בכפות הידיים

בואו נדבר על הידיים שלנו. יותר נכון, על כפות הידיים שלנו. בדיוק כפי שעל הפנים מופיעים סימני גיל, כמו הידלדלות השומן, ירידה באלסטיות והופעת קמטים, תהליכים דומים עוברות גם כפות הידיים שלנו. התוצאה של תהליכים אלו הוא נשים (וגם גברים) שמתביישים בכפות הידיים שלהם, המסגירות את גילם, טוחבים אותן לכיסים, מכסים אותן בכפפות או מסתירים אותן דרך קבע.

מה מאפיין כפות ידיים מבוגרות? בדרך כלל סימני הגיל על כפות הידיים יכללו פיגמנטציה (מעין 'כתמי גיל') כתוצאה מחשיפה לשמש במהלך השנים, כפות ידיים רזות יותר שאיבדו מנפחן, ורידים בולטים ועור מקומט ודק במיוחד. הדעה הרווחת היא שדרך כפות הידיים ניתן להעריך, פחות או יותר, את הגיל של האישה או הגבר הנמצאים מולנו.

לפני ואחרי - מילוי כפות ידיים

כפות ידיים מבוגרות הן לא גזירת גורל!

במציאות הנוכחית, שבה ניתן לטפל כמעט בכל אזור בגוף באמצעות טיפול אסתטי-רפואי נקודתי, גם בכפות הידיים ניתן לטפל בצורה מהירה שמשנה את המצב באופן ניכר ובטיפול אחד. במרכז הרפואי לבריאות העור, אנו מציעים הזרקת חומרי מילוי לכפות הידיים. בדרך כלל, מוזרק חומר הנקרא 'רדיאס' או חומצה היאלורונית, המותאמים לאזור הטיפול. ההזרקה נעשית באמצעות מחט קנולה, שאינה בעלת חוד ולכן לא מלווה בשטפי דם.

בטיפול הקצר אנו מזריקים אל גב כף היד את חומרי המילוי באזורים שונים, וכל זאת מנקודת גישה אחת על העור, ללא צורך במספר נקודות כדי למלא את אותם אזורים. חומר המילוי תופס את מקומו של השומן שאבד עם השנים ויוצר נפח באזור הטיפול. בסיום, מבוצע עיסוי קל בכפות הידיים ואת התוצאות רואים מיד. אותן התוצאות יישמרו כשנה, ולאחריהן מומלץ לחזור על הטיפול פעם נוספת.

כאן בתמונה ניתן לראות את כפות ידיה של אישה בשנות ה-70 לחייה, לפני ואחרי הטיפול למילוי נפחים בכפות הידיים. שימו לב כי הוורידים בולטים מאוד וכי העור מדולדל מאוד לפני הטיפול. לאחריו, העור מקבל נפח והוורידים הבולטים מיטשטשים.

דילוג לתוכן