הזרקת חומצה היאלורונית - במחיר שווה לכל כיס
יאיר גילוני
יאיר גילוני

הזרקת חומצה היאלורונית: מחיר הוגן, מבלי להתפשר על הסטנדרטים שלנו

טיפולי רפואה אסתטית, שנחשבו בשנים עברו בעיני חלק מהאנשים כטיפולים שאינם הכרחיים או טיפולי מותרות, הפכו להיות טיפולים שגרתיים ואפילו בסיסיים. ככל שהזמן עובר, יותר ויותר נשים וגברים מגיעים כדי לעבור טיפולים אסתטיים לשיפור המראה שלהם. כמי שמטפל כבר מספר עשורים בתחום, אני מתרשם כי מלבד היתרונות האסתטיים של הטיפולים, הם מעלים את הביטחון העצמי ומביאים לשינוי לטובה בקרב המטופלות והמטופלים.

אחד הטיפולים שנחשבים כיום לבסיסיים ביותר, הוא מילוי נפחים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית. זהו חומר שימושי במיוחד לצורכי טיפולים כמו עיצוב פנים, מילוי נפחים ועיבוי שפתיים. כיום, בסיומה של שנת 2022, הטיפול נפוץ מאוד בקרב נשים וגברים, מה שהוביל לירידה מסוימת במחירי החומר עם הזמן – אך עדיין קיימים הבדלים במחירי הטיפולים הללו, ועבור חלק מהאוכלוסייה, הטיפול אינו נגיש כלכלית. 

מחיר נגיש מבלי להתפשר על איכות הטיפול

אנו במרכז הרפואי לבריאות העור, מצאנו את עצמנו בדילמה: מצד אחד, כמי שמוביל את המרכז, אני מעוניין להעניק את הטיפול הטוב ביותר למטופלות ולמטופלים המגיעים אלינו לצורך הזרקת חומצה היאלורונית – מבלי להתפשר על הסטנדרטיים האיכותיים שלנו, כמו איכות החומר ואופן ההזרקה. מצד שני: אנו מבינים כי הטיפול הפך לסוג של מוצר בסיסי עבור רבים ורבות, ולכן על מחיר הטיפול להיות הוגן ומתאפשר לכל כיס.

לכן, החלטנו במרכז להעניק טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית במחירים נגישים יותר: 1300 ש"ח על המזרק הראשון ו-1000 ש"ח על המזרק השני והלאה. כלומר: במקרה של ארבעה מזרקים לדוגמא, המחיר יעמוד על 4300 ש"ח, עם כל היתרונות שלנו. מה תקבלו במרכז הרפואי לבריאות העור:

דילוג לתוכן