יאיר גילוני
יאיר גילוני

הזרקת מילוי לפנים עם רדיאס המבוסס על סידן

כל מי שמכיר את עולם הרפואה האסתטית, בוודאי שמע על טיפולי הזרקות מילוי לפנים. טיפולים אלו מאפשרים לנשים בגילאים שונים להשיג מראה צעיר ורענן ולמלא את האזורים שזקוקים למעט נפח בפנים. חומר נפוץ ואפקטיבי שבו אני משתמש לטובת הזרקת מילוי לפנים הוא חומצה היאלורונית, וניתן לשלב טיפול זה יחד עם טיפול מתיחת פנים בחוטים לקבלת מראה טוב ואסתטי עוד יותר.

רדיאס - טוב מהזרקת חומצה היאלורונית
הזרקות מילוי לפנים – לפני ואחרי הטיפול ברדיאס

עם זאת, אני מעוניין להציג בפניכן חומר מילוי נוסף ויעיל לא פחות בשם "רדיאס". זהו חומר המבוסס על סידן שבאמצעותו אני מבצע טיפולים באזור הפנים כבר למעלה מעשור. ניתן לומר כי גם אני כרופא המטפל, ובעיקר המטופלים והמטופלות, נהנים מהיתרונות של הרדיאס.

הזרקת החומר מאפשרת מילוי קמטים באופן מיידי, הוספת נפח וטשטוש סימני הגיל. מלבד האפקט המיידי המתקבל לאחר ההזרקה, החומר מעודד ייצור של קולגן טבעי והתוצאות נשמרות לאורך זמן רב. ניתן להזריק את החומר באזור קמטי החיוך, קמטי המריונט, קצוות הפה, קווי הלסת וקמטי הסנטר. ההזרקה ניתנת לביצוע באמצעות מחט הקנולה (מחט ללא חוד) המונעת דימום ולא פוגעת בכלי דם.

חומר המילוי עשוי כדוריות זעירות מבוססות סידן בצורת ג'ל על בסיס מים. הכדוריות דומות למינרלים המצויים באופן טבעי בגופנו, ולכן הגוף סופג ביעילות את החומר ואינו אלרגי אליו. יש לציין כי חומר המילוי מאושר על ידי ה-FDA האמריקאי ומיועד לקמטים עדינים ולקמטים עמוקים יותר. הפרוצדורה כולה נעשית בקליניקה והיא מהירה ובטוחה. בכל מקרה, מומלץ לשוחח עמי לפני ביצוע הטיפול כדי להחליט אם הוא המתאים ביותר עבורכן.

מה ההבדל בין רדיאס לחומצה היאלורונית?

– תוצאות נשמרות לאורך זמן – תוצאות הזרקת רדיאס נשמרות זמן רב יותר בהשוואה לחומצה היאלורונית.
– איכות החומר – רדיאס נחשב סמיך יותר מחומצה היאלורונית ולכן קל מאוד לעבוד איתו באזורים שונים.
– חומר חסכוני – כמות החומר הנדרשת לטיפול קטנה כמעט פי 2 בהשוואה לחומצה היאלורונית.

כרופא מטפל, ניתן לומר כי התוצאות המתקבלות בהזרקת מילוי לפנים עם רדיאס הן פשוט נהדרות. חשוב לציין כי לא ניתן לבצע טיפולים משולבים בשני חומרים באותו אזור, בניגוד לטיפולים כמו הזרקת בוטוקס והזרקת מילוי באזור הפנים. ניתן להזריק את הרדיאס לאזור מסוים בפנים, רק כשנה לאחר שהוזרק אליו חומר אחר.

צפו: הדגמה של הזרקת החומר

דילוג לתוכן