יאיר גילוני
יאיר גילוני

הטיפול האולטימטיבי לקמטים ולסדקים מסביב לפה

המין האנושי הכריז מלחמה בקמטים כבר לפני שנים רבות. במרוצת השנים חזינו באינספור שיטות – טובות יותר וטובות פחות – לטיפול בקמטים המופיעים בעיקר בפנים. אחד המקומות הבולטים בגוף שבהם מופיעים קמטים (במיוחד אצל נשים), אפילו בגיל צעיר ובדרך כלל בקרב מעשנים, הוא השפה העליונה. 

עד היום, הרפואה האסתטית סיפקה פתרונות חלקיים לקמטים הללו, אך כיום המצב שונה לגמרי. בעבר השתמשו בעיקר בפילינג ובהזרקת מילוי לפנים, אך אלו לא ממש הועילו, ואם כן הצליחו לעזור היה זה באופן חלקי ולטווח קצר. למשל, הזרקת חומצה היאלורונית לקמטים בשפתיים. על טיפול זה יש לחזור אחת לכמה חודשים כדי לשמור על התוצאה – וזאת מבלי לדבר על עיבוי השפה שגורמת ההזרקה, לעתים באופן לא רצוי.

לעומת זאת, בשנים האחרונות הכיר עולם הרפואה האסתטית את מכשיר ה-Plexr, שמסייע בטיפול במגוון בעיות באמצעות אנרגיית הפלזמה שבו. המכשיר מסייע במיוחד בטיפול בקמטים מעל השפה העליונה והתחתונה על ידי אידוי העור העדין שבאזור, והתוצאה נשמרת למשך שנים.

2912-2

ללא חתכים ודימום, בשלושה טיפולים בלבד

בעזרת מכשיר ה-Plexr – מכשיר חדשני הנמצא בישראל במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני – ניתן לטפל בבעיה בתוך שלושה טיפולים בלבד וביעילות רבה. הטיפול, שנחשב לאולטימטיבי עבור קמטים וסדקים סביב הפה בעיקר עבור נשים מעשנות, נערך ללא חתכים, ללא דימומים ומתבצע אחת לחודש למשך שלושה חודשים. 

הקמטים, אשר מכונים גם "קמטי עישון", מופיעים בעיקר אצל נשים בשפה העליונה, זאת בשל השוני במבנה שריר השפה בין גברים לנשים. מלבד המראה האסתטי, קמטים אלו עשויים להפריע לנשים בשגרה היומיומית, כמו למשל מריחת אודם (האודם מגיע גם לחריצי הקמטים). 

למי מיועד הטיפול ואיך הוא מתבצע?

לעתים, קהל היעד של הטיפול כלל לא מודע לפתרון הבעיה שאיתה הוא מתמודד. כך למשל במקרה זה: אחת המטופלות במרפאה של ד"ר יאיר גילוני הנה שחקנית ישראלית. לאחרונה שמעה אותה שחקנית על הטיפול בקמטים מסביב לשפתיים שמבוצע באמצעות ה-Plexr, והיא המליצה לאמה להגיע למרפאה לקבלת ייעוץ וטיפול בקמטים בשפתה התחתונה.

מלבד זאת, נשים רבות שביצעו את הטיפול טענו שהקמטים מסביב לשפתיים מפריעים להן במיוחד וכי אלו מבגרים אותן בצורה מוגזמת כבר בשלב מוקדם של חייהן. אם גם את מתעניינת בטיפול שכזה, כדאי לדעת איך בדיוק הוא מתבצע: המכשיר פועל למעשה על שני הרכסים התוחמים את הקמט משני צדדיו. הוא גרם לאידויו של העור וכך גם גורם לקיצורו. כבר בפגישה השנייה בדרך כלל ניתן לראות תוצאות והטבה במצבם של הקמטים מסביב לשפתיים, כשלאחר הטיפול על המטופלת למרוח מייקאפ על שפתיה וכן להשתמש במקדם הגנה.

הטיפול גם משתלם יותר!

המחיר להזרקת מילוי לפנים (מילוי קמטים) נע בין 1,700 ל-2,000 ש"ח למזרק, וכפי שציינו, שיטה זו אינה יעילה לחלוטין כשמדובר בקמטים מעל ומתחת לשפתיים. לעומת זאת, סדרת הטיפולים ב-Plexr אמנם יקרה יותר, אך בטווח הארוך תוצאותיה נשמרות מספר שנים ולכן היא משתלמת יותר.

דילוג לתוכן