יאיר גילוני
יאיר גילוני

הטיפול שמעלים קמטי עישון טוב יותר מהזרקות – מכשיר ה-Plexr

אחד הסממנים הבולטים ביותר בתהליך ההתבגרות הוא הופעת קמטים, ובמיוחד באזור הפנים. קמטים מעל השפתיים מתחילים להופיע בסביבות גיל ה-40, מהסיבות של עישון או כיווץ השריר. במרפאה של ד”ר גילוני, עושים שימוש באנרגיית פלזמה כדי להעלים את הקמטים מעל השפה.

אנרגיית פלזמה – השיטה הטובה ביותר

הזרקת חומרים היא פתרון מוכר וידוע בתחום הקמטים. בחומצה היאלורונית, למשל, משתמשים רופאים רבים. החיסרון העיקרי של החומצה הוא הזמן המוגבל של הישארות התוצאות שמתקבלות. חומצה היאלורונית נעלמת עם הזמן בגוף, ולכן התוצאות שהיא מניבה הן תוצאות קצרות טווח (ולכן יש לחדש את המראה כל כמה חודשים). בנוסף, התוצאות תתקבלנה בתוספת נפח לאזור המוזרק, מה שלא בהכרח ייצור מראה אסתטי במיוחד, ועלול להיות מנופח מדי לעיתים.

מכשיר ה-Plexr, שנמצא במרכז לבריאות העור, עובד על אנרגיית פלזמה, וזו עובדת בטכניקת אידוי. המכשיר מאדה את העור ואת הבליטות בו, וכך השפה מתיישרת. מדובר בהליך לא מורכב, ללא חיתוך, דימום או צלקות, משום שזהו אינו ניתוח. אף על פי כן, צריך לזכור שיש לבצע טיפול זה רק  דרך רופא שעבר הסמכה לשימוש במכשיר, משום ששימוש לא נכון במכשיר עלול לגרום נזק.

טיפול עם תוצאה מובטחת

מהלך הטיפול גם הוא יחסית פשוט ולא דורש הכנה מוקדמת. מגיעים למרפאה כחצי שעה לפני הטיפול, מורחים משחה מאלחשת וממתינים שתתחיל את פעולתה. לאחר מכן נכנסים לחדר הטיפול, שם ד”ר גילוני משתמש במכשיר ה-Plexr על הקמטים. הטיפול לא כואב, ואין לו תופעות לוואי. 

במרבית המקרים, על מנת להגיע לתוצאות המרביות, יש לחזור על הטיפול שלוש פעמים, כאשר בין כל טיפול אחד למשנהו, ממתינים תקופה של חודש. במקרים אחדים, טיפול אחד מספיק, אך הדבר תלוי בעומק הקמטים. התוצאות מחזיקות מעמד לפחות שלוש שנים, ולעתים אפילו יותר! כך חוסכים הוצאות על טיפול מתחדש, כמו למשל במקרה של הזרקות. כשבוע לאחר הטיפול הראשון כבר יהיה ניתן להבחין בשינוי, שימשיך להתעצם לאחר כל טיפול.

“אין טיפול ללא תוצאה”, אומר ד”ר יאיר גילוני. “התוצאות מחזיקות לטווח הארוך, והן מובטחות. החורף הוא הזדמנות מצוינת לעבור את הטיפולים הללו, ובאופן כללי טיפולים באזור הפנים”. 

השימוש במכשיר הפלקסר מתאים לאזורים נוספים בפנים, כמו העפעפיים, כפי שניתן לראות בסרטון הבא:

דילוג לתוכן