יאיר גילוני
יאיר גילוני

היתרונות של מכשיר ה-Plexr לעומת מילוי קמטים

מטופלים רבים, שמעוניינים לבצע שיפור קוסמטי ואסתטי של העור, מבקשים לעבור אותו באמצעות טכנולוגיות המוכרות לכולנו, כמו: גלי רדיו, לייזר והזרקות שונות למילוי קמטים. כל אלו יכולות להיות יעילות מאוד, אבל  כדאי לכם גם להכיר את שיטת הטיפול החדשה: אנרגיית פלזמה באמצעות מכשיר ה-Plexr, שנמצא במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני. 

הרמת עפעפיים ללא ניתוחמכשיר ה-Plexr הינו מכשיר המטפל במגוון רחב של בעיות על פני העור, ביעילות ובמהירות בהשוואה לטכנולוגיות הקיימות היום בתחום האסתטיקה: הסרת כתמי שמש מכפות הידיים ומהפנים, טיפול בקמטים, טיפול בעודפי עור בעפעפיים העליונים ועוד.

המכשיר חוסך למטופלים זמן וכסף רב, ומשיג תוצאות הנשמרות לתקופה של שנים בהשוואה לטיפולים אחרים הקיימים כיום בעולם האסתטיקה. המכשיר עובד באמצעות אנרגיית הפלזמה, שגורמת לשכבת העור הראשונה להתאדות וכתוצאה מכך העור העודף מתכווץ ונוצרת המתיחה הרצויה.

יתרונות המכשיר

דרכי הטיפול הקיימות היום בתחום האסתטיקה, ובתחום מילוי הקמטים בפרט, מבוצעות באמצעות חומצה היאלורונית או חומרי מילוי אחרים, באזורים רבים בפנים. אולם, באזורים מסוימים ועדינים, אין לחומצה ההיאלורונית או לחומרי המילוי האחרים, פתרון הולם. באזורים אלו, אין אפשרות להזריק כמות חומר מספקת, אם בכלל, ולכן רופאים רבים נמנעים מטיפול באזורים אלו. השימוש במכשיר ה-Plexr פותר את הקושי הזה. טיפול במכשיר ה-Plexr המחזיק מספר שנים, בטוח ביותר וללא תופעות לוואי.

באילו אזורים כדאי להשתמש ב-Plexr?

מכשיר זה מאפשר טיפול במקומות שבהם מילוי קמטים סטנדרטי מתקשה לספק מענה:

  • טיפול בקמטוטים מתחת לעיניים – בהזרקה בלתי אפשרי לטפל בהם.
  • בצידי העיניים – אזור בעייתי מאוד להזרקות, ולכן מכשיר ה-Plexr יעיל מאוד באזור זה.
  • קמטוטים בלחיים – טיפול בהם באמצעות הזרקה מקומית אינו יעיל לרוב, ואם כן, התוצאה תחזיק מספר חודשים בלבד (שכן כמות החומר המוזרקת מזערית). ב-Plexr היעילות פנטסטית ונשמרת שנים.
  • קמטי עישון – בסדרת טיפולים של 2-3 מפגשים, המכשיר פועל על האזורים התוחמים את הקמט בשני צידיו. הוא מאדה את העור ובכך מעלים את הקמט.
  • עפעפיים עליונים – הסרת עודפי העור מעל העיניים וחיסכון בניתוח: פעולה זו מחזיקה שנים.
  • טיפול בקסנטלזמה (מצבורי שומן בעפעפיים העליונים והתחתונים) – הטיפול באמצעות המכשיר מדויק, ללא צלקות, ונעשה ב-2-3 טיפולים בני דקות ספורות כל אחד.

כאמור, טיפולים אלה הם יעילים ונשמרים למספר שנים, ומתאים לכל גיל ולכל גווני העור. הטיפול באמצעות המכשיר הוא בטוח, יעיל ביותר ומהיר, ומוצע במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני.

דילוג לתוכן