יאיר גילוני
יאיר גילוני

הכירו את פרופילו: החומר החדש המסייע להצערת העור

אחת לכמה שנים נכנס שחקן חדש לעולם הרפואה האסתטית. הפעם הגיע תורו של הפרופילו – חומר חדש המורכב מחומצה היאלורונית לטיפול בהזדקנות העור.

asda

לצערנו, עורנו לא הולך והופך לצעיר יותר במרוצת השנים. לקראת העשור השלישי לחיינו הגוף מייצר פחות סיבי קולגן ואלסטין והחומצה ההיאלורונית יורדת. זה בא לידי ביטוי במראה החיצוני שלנו, ובעיקר בעור גופנו. הוא מאבד את הגמישות שלו והופך לדק יותר, מקומט ורפוי.

כאן נכנס לתמונה הפרופילו, שצבר תאוצה ברחבי העולם בשל ההשפעות החיוביות שלו על העור. בניגוד לחומצות אחרות אשר בעזרתן מתבצע מילוי בפנים או באזורים שונים בגוף, הטיפול בפרופילו, אשר מתבצע במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, למעשה מחדש את העור באופן טבעי, על ידי ייצור סיבים אלסטיים, המעניקים מראה צעיר יותר ומוסיפים גמישות ולחות לעור שלנו.

יש לציין שלא מדובר בחומר מילוי קלאסי, אלא בחומר המייצר סיבים אלסטיים אשר מצעירים את העור ומוסיפים לו לחות וגמישות.

 

היתרונות הגדולים של פרופילו

  • פתרון לקמטים, הגברת האלסטיות ועוד: שימוש בחומר זה משפר אצל המטופל את רקמת העור ומעניק פתרון לקמטים השונים. כמו כן, הוא מגביר את האלסטיות בצורה ניכרת. בעקבות כל אלו, החומר החדשני, אשר מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי, הפך למוערך עד מאוד בקרב רופאים אסתטיים בארצנו שהחלו להשתמש בו. בנוסף, שימוש בנוסחה זו מעבה את רקמת העור, מגדיל את הנפח באזורי הטיפול ותורם רבות לחידוש רשת הקולגן והאלסטין.TEWT
  • ללא חומרים כימיים: יתרון גדול נוסף של הפורמולה החדשה הוא בכך שהיא נחשבת לחומצה טהורה, ללא חומרים מסוכנים וכימיים.
  • העור מתחדש באופן טבעי: בניגוד לחומצות אחרות, פרופילו מחדש את העור באופן טבעי. לאחר ההזרקה, החומצה מגרה את התאים הפיברו-בלסטיים אשר אמונים על יצירת קולגן ואלסטין חדשים.
  • הליך מהיר, התאוששות קצרה: מטופלים רבים חוששים מהטיפול עצמו. אלא שכאן, מדובר בטיפול קצר עד מאוד, לא פולשני וללא חתכים ופציעות, שלאחריו משוחררים המטופלים לביתם. בעקבות זאת, העור חוזר לקדמותו כיום לאחר הטיפול, כשהתוצאה נראית לעין מספר ימים בלבד לאחר מכן.

כדאי לדעת שהאזורים בגוף שאליהם ניתן להזריק את החומר החדשני במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, נכון לעכשיו, הינם בין היתר הצוואר, הפה והלחיים, גב כף היד והמצח. בדרך כלל, מדובר על שניים-שלושה טיפולים בהפרש של חודש, כשהתוצאה נשארת עד כשנה מסיום הטיפול הראשון.

דילוג לתוכן