יאיר גילוני
יאיר גילוני

הכי קרוב לבית – השתלת שיער בישראל

למה לטוס רחוק כשאפשר להשיג את אותן תוצאות במרחק נסיעה מהבית? טורקיה הפכה מפורסמת בשנים האחרונות בעקבות טיפולי השתלת השיער שם, אבל למעשה ניתן לחסוך את הטיסה המסורבלת, ההמתנה, קשיי השפה והתרבות ולעבור טיפול להשתלת שיער ממש במרכז הארץ – במרכז לבריאות העור של ד"ר גילוני.

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער במרכז לבריאות העור היא הליך אסתטי הנעשה על ידי ד"ר גילוני, מבכירי הרופאים העוסקים ברפואה האסתטית בישראל. ההשתלה נעשית בעזרת מחט תחת הרמה מקומית וכך משתילים שערה שערה, משיער איכותי המיוצר באיטליה. ההליך קצר וללא כאבים, ומיד בסופו ניתן לראות את התוצאות. 

בטרם יתחיל תהליך ההשתלה, תיערך פגישת ייעוץ ובדיקה, שבה ייבחן אזור ההשתלה וכמות השיער שצריך להשתיל. לאחר בחירת הכמות, ייבחר הצבע המתאים להשתלה ומשם נותר רק לקבוע את תאריך הטיפול. בתהליך השתלת השיער מתחילים בהשתלה של 100 שערות וזאת כדי לוודא שהגוף לא דוחה את השיער. במידה ואין תגובה אלרגית כעבור שבועיים ניתן להשתיל כמה מאות של שערות, כאשר המקסימום היא השתלה של 1,000 שערות בפגישה אחת.

הטיפול מתרחש תחת הרדמה מקומית, ולאורכו מושתלת שערה שערה בעזרת מחט מיוחדת. את התוצאות ניתן לראות מיד בתום ההשתלה. כיוון שלא מדובר בהליך כירורגי, אין חתכים או צלקות, והטיפול יעיל ופשוט.

למי הטיפול מתאים?

הטיפול מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים, ולכל סוגי השיער. ניתן להתאים את הצבע ואת הסוג, וכן את אורך השערה שרוצים להשתיל. הטיפול מתאים גם למאוכזבי השתלות קודמות ואנשים שחוששים מניתוחים ומצלקות. 

איך מטפלים בשיער המושתל?

את ההוראות לטיפול מקבלים מיד אחרי הטיפול הראשון, אך בקווים כלליים ניתן להגיד שהטיפול פשוט ודומה יחסית לטיפול בשיער טבעי. עם זאת, מומלץ להימנע משימוש בחומרים כימיים אגרסיביים כדוגמת חמצן או צבע לשיער, משום שהשיער המושתל לא מאבד מצבעו. 

למה כדאי לעבור השתלת שיער אצל ד"ר גילוני?

ד"ר גילוני הוא רופא שעוסק בתחום האסתטיקה מספר רב של שנים והספיק לצבור ניסיון בתחומים הללו. הוא אף מעביר הדרכות לרופאים בתחומי הרפואה האסתטית ומרפאתו היא הגדולה ביותר בישראל בתחום השתלת השיער. 

תהליך ההחלמה נחשב לקל ומהיר, וניתן לשוב לשגרה מיד בתום התהליך. את הכל חותמת העובדה שאין צורך לטוס כל כך רחוק כדי לעבור את הטיפול, וניתן לבצע אותו במרפאה בתל אביב, עם רופא מטפל בשפה שלכם, ובלי להסתבך.

דילוג לתוכן