יאיר גילוני
יאיר גילוני

המסת שומן בגלי קור: למי הטיפול מתאים?

המסת שומן בגלי קור הפכה לאופציה נוחה במיוחד להוריד את השומנים המיותרים מהגוף, ללא מאמץ רב, ללא כאבים ובעיקר ללא צורך בזמן החלמה. מיהם האנשים שהטיפול מתאים להם?

שיטת המסת השומן באמצעות גלי קור נועדה בעיקר לאנשים שלא מצליחים להיפטר מכמה קילוגרמים בודדים. בדרך כלל הקילוגרמים האלו הם שומנים שנמצאים באזור מרכז הגוף (הבטן והמותניים) ויוצרים מראה לא מחמיא כאשר מביטים במראה, או אי נוחות לפשוט חולצה ליד אנשים אחרים. חשוב לציין כי המסת שומן בשיטה הזו פועלת על אזורים מסוימים ולא על כל הגוף.

אנשים שחיים בצורה בריאה – אוכלים נכון, נצמדים לדיאטות שונות, מבצעים פעילות ספורטיבית ומרגישים מחויבים, לעתים גם כן לא מצליחים להיפטר משומנים עודפים. עבורם, טיפול להמסת שומן בגלי קור הוא אפשרות אפקטיבית במיוחד. במילים אחרות, לא צריך להיות אדם לא בריא ובמשקל עודף כדי לעבור את הטיפול.

צפו בסרטון: למי מתאימה המסת שומן בגלי קור?

יש לזכור כי לא מדובר בטיפול להורדה במשקל. אנשים שנמצאים בעודף משקל ומעוניינים להרזות בלי שום מאמץ – כנראה לא יצליחו להגיע לתוצאות, שכן הטיפול פועל על מקומות מסוימים ונועד להמיס את השומן באופן נקודתי. כמו כן, לא מדובר בתחליף לשיטות כירורגיות כמו שאיבת שומן. בדרך כלל מומלץ להתייעץ עם רופא, על מנת לדעת אם הטיפול מתאים לכם.

לסיכום, המסת שומן בגלי קור נועדה לאנשים שמחפשים דרך לשפר את המראה על ידי הסרה של שומנים מיותרים באזור נקודתי. זו אחת האופציות שמוצעת לאנשים והיא איננה פולשנית. מדובר בהעברת קור מקפיא באזור המטופל, שממיס את תאי השומן. מחזור הדם למעשה מרחיק את השומנים מהגוף.

דילוג לתוכן