יאיר גילוני
יאיר גילוני

המסת שומן בקור – ההבטחות שכדאי להיזהר מהן

בשנים האחרונות, אנו במרכז הרפואי לבריאות העור, נתקלים במטופלים שעברו טיפול המסת שומן בקור אצל קוסמטיקאית או רופא ללא תוצאה ממשית, כלומר לא הצליחו להגיע לתוצאה הרצויה – הצרת היקפים. אחרים, מגיעים אלינו לאחר שהובטח להם "מבצע 1+1" (טיפול באזור אחד ואזור נוסף במתנה). מועמדים אחרים לטיפול טוענים בכלל כי בשלב הבירורים הם קיבלו "הבטחה לתוצאות".

למעשה, כל אותן הבטחות, כמו מבצעים של טיפול באזור מסוים מתנה, או הבטחה לתוצאה – הן חסרות אחיזה במציאות. לצערנו, מטופלות ומטופלים רבים הולכים שבי אחרי פרסומים אלו, ובדיעבד מתאכזבים מהתוצאה. הבעיה כיום, היא שגופים רבים, בהם קוסמטיקאיות, שאינן מחזיקות לרוב במכשור מתאים ובהכשרה המתאימה לטיפול, עושים הכל כדי להפוך את קהל המועמדים לטיפול ללקוחות.

מבצעי 1+1 – הגיוני להבטיח טיפול באזור נוסף?

תמרור האזהרה הראשון הוא המבצעים השונים שנוגעים לטיפולי המסת שומן בקור. אם נתקלתם בהבטחה למבצע שכזה, הדבר מעיד על חוסר מקצועיות – ובתחום זה חוסר המקצועיות עלול להיות בעייתי מאוד. הדבר מזלזל בטכנולוגיה המתקדמת ולא מתאים למי שמחזיק בקליניקה מכשיר מהטובים שיש, אלא למי שמחזיק מכשירים זולים שאיכותם מוטלת בספק.

הבטחת תוצאות – אין חיה כזו!

חשוב להבהיר: לא כל טיפולי המסת השומן בקור מביאים להצרת היקפים של המטופלים והמטופלות. גם אצלנו במרכז, השימוש במכשיר ה-CoolSculpting הנחשב למתקדם ביותר בעולם ומאושר על ידי ה-FDA, לא מבטיח תוצאות בכל טיפול. למעשה, ישנם כ-15% חוסר הצלחה. ברגע שהגוף המטפל מבטיח תוצאה, ומסתיר את אחוז הכישלון, הדבר בעייתי מאוד. מניסיוננו, במכשירים אחרים שאינם CoolSculpting, אחוז אי ההצלחה עלול להגיע לעד 50%!

השילוב המנצח: רופא מנוסה ומכשיר מתקדם

המסקנה ברורה: אין להתפתות להבטחות, וגם אין להתפתות לטיפול המסת שומן בקור אצל מי שאינו רופא – בטח שלא אצל קוסמטיקאיות. אם אתם מעוניינים לעבור טיפול זה, חשוב לשמוע על הטיפול במכשיר המתקדם ביותר, הנמצא במרכז הרפואי לבריאות העור. זהו המכשיר הנמכר ביותר בעולם ובעל האישורים המחמירים ביותר, בהם אישור ה-FDA. הטיפול ב-CoolSculpting הוא בעל אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בהשוואה למכשירים האחרים. לזה יש להוסיף את הניסיון הרב במרפאה בתחום (ד"ר גילוני היה הראשון להביא לישראל טכנולוגיה זו) – מה שהופך את הטיפול ליעיל ולבטוח ביותר כיום.

ד"ר גילוני בראיון עם אולגה רז בנושא הצרת היקפים:

דילוג לתוכן