יאיר גילוני
יאיר גילוני

המסת שומן בקור – לטיפול בשדיים גבריים

ההתייחסות להמסת שומן בקור שנועדה לאפשר הצרת היקפים, בדרך כלל נוגעת לנשים, המהוות רוב מכריע של המועמדים לעבור את הטיפול. עם זאת, גם לא מעט גברים עוברים אותו, בדיוק באותם האזורים שבהם מצטבר השומן העיקש שממנו קשה להיפטר בשיטות הקונבנציונליות.

2604-1אחד ההבדלים המרכזיים בין גברים לנשים, בנוגע לאזורים שבהם ניתן לעבור את הטיפול, הוא אזור החזה. בעוד שמטבע הדברים, נשים אינן מטפלות באזור זה, ישנם גברים הסובלים מגינקומסטיה – כלומר, מעין שדיים בעלי מראה נשי, מה שיוצר מראה שאיננו אסתטי לעין. הדבר עלול לגרום לחוסר ביטחון בקרב גברים הסובלים מהבעיה, או לבושה מביצוע פעולות פשוטות כמו ללכת לים, או להתאמן למשל.

לתופעה זו אין טיפול במכשירים שאינם פולשניים – והטיפול המקובל בתופעה זו הוא ניתוח בלבד, המצריך הרדמה ותקופת התאוששות. במקרה זה, מגיעה לעזרתנו המסת שומן בקור שמשמשת באופן מקורי להצרת היקפים, אך מסייעת גם במקרים של גינקומסטיה.

איך אדע אם אני מתאים לעבור את הטיפול?

מניסיונו של ד"ר גילוני, כאשר מגיע מטופל פוטנציאלי הסובל משדיים בולטים, הוא מופנה לבדיקת אולטרסאונד של השד, שתבדוק אם מדובר ברקמת שומן או ברקמת שד. במקרה שבו מדובר ברקמת שד, הרי שלא מדובר במועמד מתאים לעבור את הטיפול. אם מדובר ברקמת שומן, ניתן לבצע המסת שומן בקור – בה האזור המטופל הוא אזור השדיים.

באמצעות המכשיר המתקדם ביותר בעולם כיום, המצוי במרפאתו של ד"ר גילוני, ניתן להשיג תוצאות יפות מאוד במקרה שבו מדובר ברקמות שומן המצויות בשדיים הגבריים. כמובן שהטיפול יבוצע רק לאחר בדיקת אולטרסאונד ורק לאחר ייעוץ מקדים.

לרוב, המטופלים המגיעים לעבור את הטיפול הם גברים בוגרים, אך ניתן לעבור אותו כבר בגיל צעיר, בו הבעיה עלולה להפריע לדימוי העצמי במסגרות שונות שבהן מצוי הצעיר.

דילוג לתוכן