יאיר גילוני
יאיר גילוני

המסת שומן בקור: מדוע אסור להתפשר על איכות הטיפול?

תחרות היא אחד הדברים הטובים, החשובים והמועילים ביותר עבור הצרכנים. וכמו בכל תחום, גם בתחום הרפואה האסתטית קיימת תחרות, ובמיוחד כשמגיעים לטיפול הצרת היקפים על ידי המסת שומן בקור.

אלא שבניגוד לחבילות סלולר, כבלים או נופש, שם השוואת המחירים היא עניין שבשגרה, כשמגיעים לרפואה, על המטופלים הפוטנציאליים לבחון בצורה מקיפה עוד יותר את התועלות מהטיפול, ולא רק את המחיר שלו.

מניסיוננו במרפאת ד"ר יאיר גילוני, מסתבר שישנם כאלו אשר מעדיפים לבחור בטיפול המסת שומן בקור במחיר נמוך המבוצע לעתים על ידי מטפלים שאינם רופאים ועל ידי מכשור שאינו מתקדם, ובכך מסכנים את גופם מבלי לדעת זאת – רק כדי לחסוך כמה שקלים…

Cold_fat_dissolving_device

המסת שומן בקור מתבצעת במרפאת ד"ר גילוני בעזרת מכשיר מיוחד – CoolSculpting של חברת Zeltiq – המכשיר הראשון בעולם בתחום המסת שומן בקור, ובעל אישור של ה-FDA (רשות המזון והתרופות המחמירה ביותר בעולם).

מדובר ללא ספק במכשיר הטוב ביותר כיום בתחום, אך הוא אינו היחיד. למעשה, ישנם בישראל לא מעט מכשירים ממדינות שונות, אשר לא מתקרבים באיכותם ל-CoolSculpting, וזה בא לידי ביטוי הן בתוצאות הטיפול והן בתופעות הלוואי. תאמינו או לא, אך ישנם כאלו המוכנים לסכן את גופם, רק כדי להוזיל עלויות.

מהי המסת שומן בקור ומה כולל הטיפול?

הטיפול באמצעות המכשיר המתקדם נחשב ליעיל ביותר כיום לטיפולי המסת שומן בקור. בניגוד לשיטות אחרות, שיטה זו מתבצעת בטיפול אחד ברוב המקרים, והיא איננה פולשנית. שיטה זו נחשבת לפופולרית מאוד ברחבי העולם, במיוחד בארצות הברית ובמדינות אירופה. היתרונות הגדולים של טיפול באמצעות מכשיר ה-CoolSculpting הם שלא מדובר בטיפול כואב ושהטיפול איננו פולשני. לאחר הטיפול, אין תופעות לוואי ואין צורך בהכנות מיוחדות לפני שמגיעים.

משך הטיפול הוא כשעה אחת ברוב המקרים. הוא אינו ניתוח ולכן מתבצע במרפאה ולא בתנאי חדר ניתוח, בניגוד לשיטות אחרות. התוצאה: מדובר, בדרך כלל, על עד 25 אחוזים הפחתת שומן באזור המטופל.

cool

בנוסף לכך, כדי לדעת עוד על הנושא, ד"ר גילוני ממליץ לחפש מידע נוסף באינטרנט, אפילו בשפה באנגלית (ניתן לחפש CoolSculpting ולקבל מידע רב על המכשיר החדשני באתר הבית של החברה). זכרו, כי מכשיר זה עדיף בכמה רמות על המתחרים מסיבות רבות.

לכן, מומלץ עד מאוד עבור אלו המחליטים לעבור המסת שומן בקור לבצע את הטיפול אך ורק במכשיר זה, אשר נמצא במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני. כך לא תצטרכו לדאוג בנוגע לתופעות הלוואי וכמובן לאפקטיביות הטיפול.

דילוג לתוכן