יאיר גילוני
יאיר גילוני

המסת שומן בקור – מה עושים כשאי אפשר 'לינוק' בוואקום את האזור המטופל?

הקיץ מתקרב ונשים רבות (גם גברים) כבר חושבות כיצד ייכנסו אל בגד הים מבלי לחוש אי נוחות עם גופן. אחת הסיבות המרכזיות לאי הנוחות הזו, היא מצבורי שומן עקשניים שעלולים להופיע באזורים שונים בגוף: במותניים, בירכיים, בידיים, בישבן וכדומה. המסת שומן בקור היא שיטה שקיימת בישראל מזה מספר שנים, אותה הביא לארץ ד"ר יאיר גילוני. באמצעות שיטה זו, ניתן להבחין בדרך כלל בהצרת היקפים של מספר סנטימטרים לאחר הטיפול (תלוי באזור המטופל).

השיטה המוכרת לכולם לביצוע המסת שומן בקור היא יניקה של האזור המטופל וקירור שלו במשך כשעה אחת – כדי להשיג הצרת היקפים באזור המטופל. בדרך כלל, טיפול אחד או שניים לכל היותר אמורים להספיק כדי להשיג תוצאה נאה לעין.

עם זאת, מה קורה כאשר האזור לטיפול הוא בעייתי – לדוגמא, האגן החיצוני? מדובר באזור שאינו מאופיין ברכות ולא ניתן לטפל בו באמצעות יניקה בוואקום, אך הוא עלול לצבור שומן. זה המקום לציין כי קיימים מכשירים רבים לביצוע המסת שומן בקור המיוצרים על ידי חברות שונות. כולם, לא יוכלו לטפל באזור האגן החיצוני אותו לא ניתן 'לינוק'. הפתרון ניתן על ידי המכשיר האמריקאי הייעודי הנחשב למוביל בעולם ומצוי במרפאתו של ד"ר גילוני.

איך הטיפול מבוצע?

iiבמקום יניקת האזור המטופל וקירורו באמצעות הידיות הייעודיות, ישנן ידיות מיוחדות שנועדו לאזור זה – וצורתן שטוחה. ידיות אלה מונחות על האזור המטופל ומקררות אותו לטמפרטורה של (-13) מעלות למשך 75 דקות – מדובר בטמפרטורה נמוכה יותר מהרגיל ובטיפול ארוך מעט יותר מהרגיל. עם זאת, מדובר בפתרון מצוין עבור אזור בעייתי זה.

באמצעות המכשיר המתקדם והמוביל בעולם המצוי כיום במרפאת ד"ר גילוני, ניתן לבצע טיפולי המסת שומן בקור באזורים נוספים בגוף – בניגוד למצב שהיה נהוג עד לפני שנה וחצי ויותר, אז לא היה ניתן לטפל במגוון רחב של אזורים. המכשור מספק פתרון לאזורים רבים, כמו בטן, גב, ידיים, ירכיים פנימיות ועוד.

לרוב מדובר בטיפול אחד המספיק ליצור הצרת היקפים משביעת רצון של מספר סנטימטרים – אך במידת הצורך יבוצע טיפול נוסף להשלמה. התוצאה המתקבלת היא לא רק הצרת ההיקפים, אלא ההגנה המקסימלית על העור, הן בזכות הציוד המוביל בעולם והן בזכות ניסיונו של ד"ר גילוני, שהביא את השיטה לישראל וצבר ניסיון עשיר של מאות מטופלים ומטופלות לאורך השנים.

דילוג לתוכן