יאיר גילוני
יאיר גילוני

המסת שומן בקור – מה קורה לתאי השומן בטיפול?

halat3המסת שומן בקור, שמוכרת בעולם בשם "קריוליפוליזיס", היא שיטה מתקדמת ויעילה ביותר בטיפול במצבורי שומן. כיום ניתן לבצע טיפול אחד בלבד להמסת שומן בקור, שאורכו כשעה אחת. הטיפול מסייע במידה ניכרת להצרת היקפים ומוריד בין 20 ל-25 אחוזים מהשומן המיותר, ותוצאות ניתן לראות לאחר חודשיים עד ארבעה חודשים.

בניגוד לשיטות אחרות הכוללות ניתוחי שאיבת שומן, הליך זה של המסת שומן בקור הוא ייחודי בכך שאינו פולשני ואינו גורם נזק לרקמות אחרות – הקור פוגע רק בתאי השומן על מנת להרוס אותם.

בדיוק כמו התהליך בחלת דבש

החשיפה לקור כאמור, גורמת לתאי השומן להיהרס, והדבר דומה מאוד לחלת הדבש המוכרת לכולנו – שעשויה מחיצות. כך גם רקמות השומן שמופרדות אלה מאלה במחיצות. כפי שבתמונה ניתן לראות את הרס המחיצות בחלת הדבש, בהליך המסת שומן בקור נהרסות המחיצות בין רקמות השומן. התוצאה מהרס המחיצות היא הצטמקות של תאי השומן, והדמיה לכך ניתן לראות בתמונה האחרונה.

השומנים נוטים להתגבש בטמפרטורות חמות יותר מאשר תאים אחרים, ולכן פעולה לקירור האזור מכוונת לתאי השומן, מתוך מטרה להרוס אותם, אך מבלי לפגוע בתאים אחרים בגוף, כמו למשל עור, שרירים ועצבים. במהלך הטיפול ניתן לשלוט ולבקר את הטמפרטורה להשגת התוצאות האופטימליות.

מעוניינים להיפטר ממצבורי השומן המיותרים? צרו קשר עוד היום עם מרפאתו של ד"ר יאיר גילוני וקבלו פרטים על השיטה הנוחה והקלה ביותר להיפטר מהשומן בטיפול אחד!

צפו בד"ר יאיר גילוני מסביר על המסת שומן בקור:

דילוג לתוכן