יאיר גילוני
יאיר גילוני

הסרת צלקות בטכנולוגיה כחול לבן – מכשיר האנדימד

כבר שנים שאנשים ונשים מחפשים מזור לבעייה כואבת ומציקה – צלקות שנותרות על הגוף לאחר פגיעות או תאונות. ככל הנראה אלו אנשים שעוד לא שמעו על הפתרון של ד"ר יאיר גילוני, שכן הוא קיים כבר מעל עשור.

בטיפול להסרת צלקות שאיתו עובד ד”ר גילוני במרכז לבריאות העור, נעשה שימוש במכשיר ה-ENDIMED. זהו מכשיר תוצרת כחול לבן, בעל היכולות הטובות ביותר בשוק היום.

מכשיר האנדימד

ד”ר גילוני משתמש במכשיר האנדימד כבר יותר מעשר שנים, עם תוצאות מעולות במגוון טיפולים: הסרת צלקות, מיצוק פנים וצוואר, וגם בטיפול באקנה וצלקות לאחר אקנה. המכשיר ממשיך לשרת את ד"ר גילוני נאמנה, והלקוחות מעידות בעצמן על השינוי שחל במראה ובתחושה לאחר הטיפול.

כיצד פועל הטיפול?

ד"ר גילוני מצמיד את ידית המכשיר לעור באזור המטופל, ואז מתרחשת תופעה של חימום רקמות בשכבה העמוקה של העור. בתהליך זה עוברים גלי רדיו לעור, ואלו הופכים לחום שיכול להגיע עד השכבה העמוקה של העור, הנקראת דרמיס. כאשר הדרמיס עובר תהליך של חימום, הוא מייצר קולגן – חלבון גמיש בגוף האדם המסייע בריפוי פצעים. שחרור הקולגן גורם למילוי האזור המטופל כך שהגוף סוגר את העור מבפנים.

האם הטיפול כואב?

זמן קצר לפני תחילת הטיפול, נמרחת משחה מאלחשת על האזור המטופל בעל הצלקת. הטיפול עצמו אינו כואב במידה רבה, והמשחה נועדה בעיקר להקל על תחושת החום המתעוררת עם הטיפול במכשיר. התוצאות המתקבלות נשמרות לאורך זמן. מטופלת שהגיעה לטיפול בצלקת אצל ד"ר גילוני אף אמרה כי הוא היחיד שהצליח להציל אותה, ועד היום היא מגיעה אליו למגוון טיפולים אסתטיים מוצלחים.

דילוג לתוכן