יאיר גילוני
יאיר גילוני

הסרת קלואידים באוזן – צפו בתמונות לפני ואחרי

אחת מהבעיות הנפוצות בשנים האחרונות אצל אנשים צעירים אך לא רק, היא הופעתם של קלואידים – מעין צלקות ורודות המופיעות באזורים שונים בגוף, כתוצאה מניתוח או פגיעות שונות באותו אזור. אותן צלקות מפריעות לאותו אדם, הן פוגעות במראה האסתטי והנקי של הגוף, וכאשר מדובר על צעירים, הדבר הופך לחשוב ביותר. 

כאשר הקלואיד מופיע על גבי העור, יש לטפל בו בזריזות, שכן עם הזמן הוא עלול לגדול ולהישאר על העור, גם כאשר הפצע הגליד. כך לדוגמה, כאשר אנחנו נפצעים, הגוף מייצר חומר בשם קולגן, שהוא אחראי גם לריפוי הפצע, אך גם ליצירת רקמות בדמות צלקות על העור. צלקות אלה יכולות להיות קטנות ופזורות, או גדולות ומאוחדות. אצל חלק מהאנשים, אותם קלואידים יכולים להופיע באוזן, כמו שניתן לראות בתמונות מטה.

הסרת קלואידים בעזרת מכשיר ה-Plexer

מזה כמה שנים, קיים פתרון לקלואידים, וניתן להוריד אותם בקלות בעזרת אנרגיית הפלזמה המופקת ממכשיר ה-Plexr. בעזרת אותה אנרגיה מיוחדת, המכשיר מאדה את הרקמה של שכבת הקלואיד ומעלימה אותו לאט לאט. הטיפול אינו כאב, והוא כולל הרדמה מקומית באזור בו נמצאים הקלואידים. באמצעות הפלקסר, ניתן להוריד שכבות מהקלואיד, עד שמגיעים לגובה העור ולהשטחה מוחלטת של האזור. את השיפור המשמעותי ניתן לראות לאחר מספר טיפולים בודדים. כמו כן, אותו מכשיר פלקסר משמש לעוד מגוון רחב של טיפולים והליכים רפואיים, כמו מילוי קמטים, טיפול להרמת עפעפיים, טיפול בצלקות ללא ניתוח ועוד.

דילוג לתוכן