הסרת קלואידים

כיום, צעירים רבים סובלים מתסמינים של 'קלואידים', אשר מתאפיינים בצלקות עם גוון ורוד, המופיעות באזורי פגיעה או ניתוח. צלקות אלו משפיעות על המראה האסתטי, החשוב לצעירים ויכול להוות בעיה עבורם, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. במידה והתסמינים אינם מטופלים, הקלואידים עלולים להיעשות גדולים ואף להישאר על העור, גם אם הפצע נסגר.

במקרה של פציעה, הגוף שלנו יודע לייצר חומר הנקרא קולגן, המרפא פצעים, אך גורם להיווצרות רקמות צלקתיות על גבי העור, אשר יכולות להיות קטנות ומפוזרות, או לחלופין בודדות וגדולות. לא ידועה כרגע הסיבה מאחורי הופעת הקלואידים, אך התופעה יכולה להופיע באזורים שונים בגוף, כגון חזה, סנטר, כתפיים, מאחורי האוזניים ועוד.

הפתרון לבעיית הקלואידים

היום, אף על פי שרוב האנשים לא מודעים לכך (גם אלה הסובלים מקלואידים), ניתן להוריד את הקלואידים בקלות בעזרת אנרגיית הפלזמה המופקת ממכשיר ה-Plexr. המכשיר עצמו מוציא אנרגיה, אשר מאדה את הרקמה של שכבת הקלואיד. הטיפול הוא חסר כאב וכולל הרדמה מקומית באזור בו נמצאים הקלואידים. באמצעות המכשיר, ניתן להוריד שכבות מהקלואיד, עד שמגיעים לגובה העור ולהשטחה מוחלטת. ניתן לצפות לשיפור משמעותי לאחר מספר טיפולים בודדים, ללא דימום וללא גלד.

כמו, מכשיר ה-Plexr מסוגל לטפל בסוגים שונים ומגוונים של בעיות אסתטיות, ביניהן טיפולים אלטרנטיביים להזרקות מילוי קמטים, הרמת עפעפיים ועוד, וכל זה ללא ניתוח.

אפשרויות טיפול נוספות

אופציות נוספות שבהן ניתן לטפל בבעיית הקלואידים, הן באמצעות קורטיזון "קנלוג" הממיס צלקות ומכווץ אותן, או בטיפול הרבה פחות מומלץ, הכולל חיתוך של הצלקת. טיפול זה נחשב לפחות מומלץ בשל האפשרות של קבלת תוצאה הפוכה, בה הצלקת גדולה ואף מכפילה את עצמה.

לסיכום
תופעת הקלואידים מקשה היום על גברים ונשים כאחד, ובמיוחד על האוכלוסייה הצעירה, וזאת מאחר ופצעים אלה מאוד נראים לעין וקשים להסתרה. הבשורה הטובה היא שמהיום אין צורך להתבייש ולסבול כלל. פשוט מגיעים לכמה טיפולים, עד להסרה של הקלואיד מהאוזן.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן