יאיר גילוני
יאיר גילוני

הקיץ הזה תלבשי מה שתרצי – העלמת סימני מתיחה

סימני מתיחה מופיעים על גבי העור וגורמים לנשים רבות ואף גברים לתחושת אי נעימות ולרצון ללבוש בגדים המכסים את אותם סימנים. סימני המתיחה מופיעים כקווים לאורך העור בצבע אדמדם, סגלגל או ורדרד, אך הצבע משתנה ללבן עם השנים, כאשר העור נמצא בהליך מתיחה מתמשך. במרכז לבריאות העור מצאו פתרון חדשני ויעיל, שיעזור לך להיפטר מסימני מתיחה בקלות וביעילות. 

מי סובל מסימני מתיחה?

"נשים בהיריון יחוו את התופעה בצורה השכיחה ביותר, שכן 94% מהן מפתחות סימני מתיחה בבטן ובשדיים. נערות יחוו את התופעה בהיקף של 70% ואילו אצל נערים, היקף התופעה עומד על 30%", אומר ד"ר יאיר גילוני. 

הסימנים מופיעים בעיקר בבטן, ברגלים, בגב, בישבן, ובשדיים.

מהי השיטה של ד"ר גילוני להעלמת סימני מתיחה?

נשים רבות הגיעו למרכז לבריאות העור לאחר שכל הטיפולים האחרים שניסו כשלו, או הניבו תוצאות לא מספקות. ד"ר גילוני מציע הליך בעל 10 טיפולים, שבו מוזרק פחמן דו חמצני לסימני המתיחה. הפחמן הדו-חמצני גורם למחזור הדם להגיע אל אזור הטיפול. כאשר הדם מגיע לאזור הטיפול על מנת לסלק את הפחמן הדו חמצני, הוא מעשיר אותו בכלי דם קטנים, חמצן ושאר חומרים, אשר תפקידם לבנות רקמת חיבור באזור סימני המתיחה. לאחר סדרת הטיפולים, עוד ועוד כלי דם יתפתחו באזור, והשיפור בסימני המתיחה יהיה ברור.

מדברי המטופלות

כמו תמיד, במרכז לבריאות העור מאמינים שתוצאות טובות ועקביות מוכיחות את יעילות הטיפולים, יותר מאשר מילים יכולות. מטופלת שהגיעה אל המרפאה של ד"ר יאיר גילוני, חזרה לאחר שבע שנים, כדי לעבור שוב את הטיפול שהייתה כה מרוצה ממנו. 

"הייתי מרוצה מהטיפול, ולצערי עליתי במשקל אז שוב נהיו לי סימני מתיחה, וחזרתי בגלל זה",  אומרת המטופלת, סטודנטית לרפואה.

הטיפול פופולרי מאוד בעיקר לקראת עונת הקיץ, שאז אנו נוהגים להתלבש בצורה חשופה יותר בעקבות השמש הישראלית. את סדרת הטיפולים, שאורכה 10 טיפולים, עושים פעם-פעמיים בשבוע, ובדרך כלל כבר מהטיפול ה-6 ניתן לראות את התוצאות. כמובן שככל שנעשה יותר טיפולים, כך התוצאה תהיה טובה יותר.

צפו בהסבר ובהדגמה של ד"ר גילוני:

דילוג לתוכן