הרמת גבות באמצעות בוטוקס - אילוסטרציה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

הרמת גבות ללא ניתוח: בחוטים או באמצעות בוטוקס?

נשים רבות מגיעות אלינו למרכז הרפואי לבריאות העור, במטרה 'לפתוח' את אזור העיניים שלהן ולשוות לו מראה זוהר וצעיר יותר. הדבר הזה נעשה, בדרך כלל, באמצעות הרמת גבות. אך איך ניתן להשיג הרמת גבות ללא ניתוח שתהיה טבעית ומרשימה? חשוב שהמטופלת תהנה ממראה טבעי ככל הניתן בפרוצדורה פשוטה יחסית, שאינה פולשנית.

יש שתי שיטות מרכזיות להשיג הרמת גבות ללא ניתוח: האחת באמצעות בוטוקס והשנייה באמצעות חוטים נספגים מתקדמים. לכל מטופלת סביר שיתאים טיפול מסוים. כמובן שעל מנת לדעת מה השיטה המתאימה יותר עבורכן, חשוב להגיע ולקבל ייעוץ מקדים לפני טיפול. 

הטעות הנפוצה בהזרקת בוטוקס

חשוב להבין כי בוטוקס הוא רעלן שנועד לשתק את השריר באזור שאליו הוא מוזרק, וכך למנוע קמטי הבעה. השרירים האחראים על הרמת הגבות מצויים במצח, ואילו השרירים האחראים על הורדת הגבות מצויים ממש בסמוך לגבות עצמן. טעות נפוצה היא הזרקה אל אזור המצח כעניין שבשגרה, שבעקבותיו, הגבות לא מצליחות להתרומם. לכן, אם מעוניינים לגרום להרמת הגבות באופן כלשהו, כדאי לבצע את ההזרקה אל אזור הגבות עצמן ואל צידי הגבות. כך, השריר המוריד את הגבות יורדם והשריר שיישאר פעיל הוא זה המרים אותן.

שימוש בחוטים נספגים

טיפולי הרמת גבות ללא ניתוח באמצעות חוטים נחשבים לפשוטים יחסית – וכיום ישנם חוטים מתקדמים שנועדו להקל על הכנסתם לעור. חוטים אלו אף מכילים חומצה היאלורונית למילוי של אזור המתיחה ולהשלמת המראה. על אף ההתקדמות בתחום זה, יש החוששים מטיפול הרמת גבות בחוטים.

עם זאת, הטיפול באמצעות חוטים המוכנסים לאזור צידי המצח בכל צד, מושכים את אזור הגבה מעלה ומאפשר פתיחה נאה של אזור העיניים. יתרון נוסף של הרמת גבות בחוטים הוא משך הזמן שלאחריו יחזיק הטיפול: בדרך כלל שנה וחצי, לעומת 3-4 חודשים של טיפול בוטוקס. במילים אחרות, טיפול הרמת גבות בחוטים מאפשר הרמה טובה יותר של הגבות בהשוואה לבוטוקס. 

דילוג לתוכן