יאיר גילוני
יאיר גילוני
יאיר גילוני

לפני ואחרי: הרמת גבות ללא ניתוח

בגילאי ה-50 פלוס מתרחשת בגוף אצל לא מעט אנשים צניחת עפעפיים, תופעה ידועה ומוכרת. המראה הכללי הופך למבוגר ועייף, בגלל שהעור סביב העין נהיה רפוי ודק יותר. יחד עם זאת, ישנם לעיתים מקרים בהם העפעפיים נפולות, לא ספציפית בגלל הזדקנות של העור מסביב העין, אלא בצניחה של הגבות כלפי מטה. במקרה כזה, הטיפול שמומלץ לבצע הוא הרמת הגבות, ולאו דווקא טיפול בעפעפיים.

בטיפול להרמת הגבות, אזור העין נפקח ונפתח כלפי מעלה, דרך הרמת הגבות עצמן. הרמת הגבות מתבצעת דרך חוטים נספגים מחברת – APTOS הטובים בעולם. בזמן הטיפול נעשית הרדמה מקומית, והתוצאה נשמרת בין שנה לשנתיים. יש לקחת בחשבון תופעות לוואי העלולות להיות לאחר הטיפול, כמו שטפי דם או אדמומיות, אך הן נעלמות תוך מספר ימים ספורים. ד"ר גילוני עצמו מספר, כי בלא מעט מקרים מטופלות מתלוננות על נפילות באזור העפעפיים. אך לאחר בדיקה עם המטופלת, אפשר להגיע למסקנה שהגבות הן אלה שירדו לכיוון העין, ויש להרים אותן ללא צרוך בהתערבות בעפעפיים וללא ניתוח.

בתמונה המצורפת ניתן לראות את הלקוחה, כשבחלק העליון של התמונה פניה נראות יותר עייפות ומבוגרות בגלל גבות נפולות יותר. בחלק התחתון של התמונה, ניתן לראות את אותה לקוחה לאחר הטיפול והרמת הגבות, הלקוחה עם פנים פחות עייפות ובעלת מראה יותר צעיר וערני.

הרמת גבות ללא ניתוח
דילוג לתוכן